Skærme
Fijala 3554
Hitachi CM643
Fra : Kim Nielsen

Dato : 22-07-02 08:36

Hej

Jeg står desværre i den uheldige situation, at min skærm vist er brændt af,
men for at være sikker, stiller jeg lige et spørgsmål. Når jeg tænder for
min Hitachi CM643, sker der ikke noget, men lysdioden i powerknappen har en
meget rødlig farve. Er der nogen der ved hvad dette betyder?

Tak på forhånd.

Hygge...

Fra : Paul Østerby Sørense~

Dato : 22-07-02 15:45

"Kim Nielsen" <das_crash@hotmail.com> skrev i en meddelelse news:3d3bb5e7$0$56216$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> [...]
> min Hitachi CM643, sker der ikke noget, men lysdioden i powerknappen har en
> meget rødlig farve. Er der nogen der ved hvad dette betyder?

Hej Kim
Det plejer da at betyde der ikke er signal til skærmen. Correct me if wrong anyone
Med venlig hilsen
Paul Ø. Sørensen