Regler i Tyskland
Fra : Thomas B

Dato : 22-07-02 02:14

Hvilken regler køre de med i tyskland. Jeg tænker på kørekort regler..Det er
fordi at jeg syntes at man ser mange maskiner der er droslet,.når man kigger
på deres brugtmarked. Selv helt små maskiner på 125 ccm ser man droslet.

Mvh. Thomas.

Fra : Claus Ruglund Jakoib~

Dato : 22-07-02 13:26

Thomas B wrote:
> [...]
> på deres brugtmarked. Selv helt små maskiner på 125 ccm ser man droslet.

jeg mener at man kan tage kørerkort til at køre de droslede 125, som 16
årig, ellers er der 30 k/t øverterner...
fra 18 og op har jeg ingen anelse...
MVh
Claus
cb750f2 '77