Et Ace Of Base stykke, fra ca 92-94
Fra : -Martin-

Dato : 21-07-02 22:18

Hejsa, jeg sad lige og mindes mine "gamle" dage, med et Ace Of Base
nummer som jeg ikk kan huske hva hedder, fordi dengang kunne jeg ikke
engelsk. Men jeg kan huske at nummeret er fra ca 1992, '93 eller '94,
og det indeholdte noget musik som lød lidt ala en fjederagtig ting,
*doing doing doing*
Dog kan jeg huske på mit bånd, som desværre er blevet bort og gået i
stykker var der et andet nummer der hed Dont Turn Around på! - Men er
der en der kan hjælpe mig med at finde tilbage til det gamle nummer
igen?

Fra : -Martin-

Dato : 21-07-02 22:32

On Sun, 21 Jul 2002 23:18:22 +0200, -Martin- <admin@DELETEnatten-i.dk>
wrote:

> [...]
>stykker var der et andet nummer der hed Dont Turn Around på! - Men er
>der en der kan hjælpe mig med at finde tilbage til det gamle nummer

Den er fra albummet The Sign fandt jeg lige ud af

Fra : -Martin-

Dato : 21-07-02 22:47

On Sun, 21 Jul 2002 23:31:37 +0200, -Martin- <admin@DELETEnatten-i.dk>
wrote:

>Den er fra albummet The Sign fandt jeg lige ud af

Og nu sidder jeg og finder ud af at det faktisk er en single, altså
The Sign, jamen så er det nok den sang - Hmm man ska ikk begynde
at tænke på gamle minder nå man er bagstiv