Edderkoppespind overalt
Fra : KT

Dato : 21-07-02 20:46

Hej NG.

Mit klædeskab bliver konstant fyldt med spindelvæv - jeg ser sjældent
edderkopperne, men selv om jeg vasker og vasker, kommer der bare mere
spindelvæv.
Mit spørgsmål er: findes der noget, jeg kan vaske med, spraye med eller
hænge op i klædeskabet, så edderkopperne ikke har lyst til at bo der? Og
findes der noget middel af en art, som holder edderkopperne helt ude af
lejligheden - selv om jeg ikke så tit støder på dem, har jeg alligevel ikke
lyst til at dele hjem med dem!!
Håber nogen kan hjælpe mig.

Mvh. Line

Fra : Brian Skaarup

Dato : 22-07-02 22:17

On Sun, 21 Jul 2002 21:46:29 +0200, "KT" <nasse@jubiimail.dk> wrote:

>Mit spørgsmål er: findes der noget, jeg kan vaske med, spraye med eller
Jeg bruger trinol til den slags - det virker i lang tid efter jeg har
sprøjtet
http://www.sb-varehaandbog.dk/dgcm/detail.asp?parent=&vnr=6385
Det kan vist også fåes i matas

Fra : KT

Dato : 22-07-02 22:23

"Brian Skaarup" <brian@nocannedmeat.skaarup.org> skrev i en meddelelse

> Jeg bruger trinol til den slags - det virker i lang tid efter jeg har
> sprøjtet
> http://www.sb-varehaandbog.dk/dgcm/detail.asp?parent=&vnr=6385
> Det kan vist også fåes i matas

Hejsa!