Radiostationer på nettet.
Fra : Tjek

Dato : 14-02-01 23:44

Hey!

Har lige fået min ADSL forbindelse, så nu ville jeg jo gerne høre noget
ordentlig house mens jeg surfer løs.
Nogen der ved hvor man finder en stor samling af forskellige radiostationer?
Har hør noget om et site hvor privatpersoner bare fyrer en masse fede vibes
op på en server og så kører deres "station" bare derudaf. Her kunne man så
også se deres playlist og vurdere omd et var noget for én.

Nogen der ved noget om det?

Takker...
- Tjek

Fra : Kasper Bergholt Kris~

Dato : 14-02-01 23:47

On Wed, 14 Feb 2001 23:44:09 +0100, "Tjek" <azidbrainnospam@teens.dk>
wrote:

>Har lige fået min ADSL forbindelse, så nu ville jeg jo gerne høre noget
>ordentlig house mens jeg surfer løs.
>
>Nogen der ved noget om det?

Prøv www.live365.com - der en del stationer, der spiller house. En
anden mulighed er mp3.com, hvor du har mulighed for at høre
undergrunden noget af det, der foregår pt. i undergrunden: Music >
Electronic > House Charts. Du kan streame house hitlisterne, eller du
kan søge på house radioer.

Held og lykke!

Med venlig hilsen
Kasper Bergholt H. Kristiansen
www.mp3.com/menageaboogie

Fra : Jan Holm

Dato : 15-02-01 00:48

http://www.clubradio.net

Meget muligt det du leder efter, lækker side

--
Regards, Jan Holm, www.parkholm.dk
P a r k h o l m A u d i o L a b

"I'm old enough to know better but I'm still too young to care"

Fra : Tjek

Dato : 15-02-01 10:53

Helt sikkert! 1000 tak

- Tjek

Jan Holm <audio@parlholm.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:cPEi6.64388$zw.1123179@twister.sunsite.dk...

Fra : Benjamin Quorning

Dato : 15-02-01 09:21

http://radio.sonicnet.com/ laver og redigerer du en personlig
lytterprofil, så du kun hører det musik, du gerne vil.
-Benjamin

Fra : Jacob

Dato : 15-02-01 12:57

> [...]
> op på en server og så kører deres "station" bare derudaf. Her kunne man så
> også se deres playlist og vurdere omd et var noget for én.

Jeg vil anbefale www.beats.dk

---Jacob---