Hælspore
Fra : Ghita

Dato : 21-07-02 19:56

Hej
Jeg har ikke tidligere skrevet her i gruppen.
Min mor på 54 år har fået en hælspore.
Formoder at den er kommer i forbindelse med flytning til København ( 4 sal) fra hus på jorden.
Dertil en del flere gåture end hun tidligere har været vant til.
Er der nogen her der har erfaring med evt kosttilskud, zoneterapi eller akupunktur som evt kan hjælpe ?
Pt er hun taget på besøg på landjorden for at beskytte hælen mod de mange trapper.

--
Ghita
- Må vi få masser af sol i dag

Fra : kim

Dato : 23-07-02 22:19

"Ghita" <mammasine@bonbon.net> skrev i en meddelelse news:ahf00g$6b0$1@sunsite.dk...
> Er der nogen her der har erfaring med evt kosttilskud, zoneterapi eller akupunktur som evt kan hjælpe ?
Hej Ghita.

Jeg har engang haft en hælspore (pga. fodbold på en asfaltbane ), og det eneste der hjalp, var at aflaste / skåne foden, evt. med
nogle indlæg i skoen.
Dette i samråd med min læge.
Mvh Kim

Fra : Ghita

Dato : 25-07-02 22:13

"kim" <kio@e-box.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> det eneste der hjalp, var at aflaste / skåne foden, evt. med nogle
> indlæg i skoen. Dette i samråd med min læge.

Min mor har også fået indlæg til skoen, og slapper så meget af som
muligt i øjeblikket.