V60 erfaringer, rygter, anyting?
Fra : Silas Alstrup

Dato : 21-07-02 18:18

Hejsa

Jeg overvejer at leje en V60 gennem telia mobiz

Jeg vil godt høre om alt hvad folk har hørt om den, og især hvis nogen har
den eller har haft den i hånden. Jeg skal primært bare skrive beskeder og
ringe, og bruge kalenderen.
Desuden vil jeg godt vide om der er simlås på, eller om det efterhånden er
helt droppet? Min far og papmor fik en T68 og 6510 også gennem mobiz, og
ingen af dem var låst.. Kan jeg forvente det samme med V60?

Hilsen silas

Fra : Michael Petersen

Dato : 22-07-02 09:00

"Silas Alstrup" <sea@grin.dk> skrev i

> [...]
> helt droppet? Min far og papmor fik en T68 og 6510 også gennem mobiz, og
> ingen af dem var låst.. Kan jeg forvente det samme med V60?

Har selv ebn V60 og er meget glad for den. Lyden i den er kanon og designet
er fantastisk. I modsætning til V66 og V50 har den display "udenpå" så man
ikke skal åbne telefonen for at se hvem der ringer. Jeg sender lidt sms men
om det er bedre dårligere en så mange andre ved jeg såmænd ikke (mit
sammenligningsgrundlag på dette område er ikke så stort
Kalenderen har jeg brugt et par gange men ikke så meget. Den er nem og hurtig
at sætte sig ind i. Displayet er godt og menuerne er overskuelige.
Tasterne er gode og hurtige og har en passende størrelse
Alt i alt en rigtig lækker telefon i mine øjne.

--
Michael

Who is General Failure and why is he reading my harddrive?

Tjek mit Roskilde Festival Testforum - http://mcp.amok.dk/RF