Paptallerkner ?
Fra : Gerner

Dato : 21-07-02 17:44

Hvor kan man købe *dybe* paptallerkner online ?

--
Gerner

fuku wa uchi, oni wa soto

Fra : Keld Gydum

Dato : 21-07-02 19:13

Jeg vil tro de er billigere i Netto ... eller Føtex der
er ikke noget der er billigt på Nettet ..

Og så er det forfærdelig træls at handle på Nettet -
oprettelse af brugerkonto m.m. nej gå du i Netto
Gerner ...

Med venlig hilsen
Keld Gydum

I øvrigt vil du måske kunne få mere hjælp i :
--
Keld Gydum
E-Mail: keld.gydum@mail.dk

Fra : Brian Skaarup

Dato : 21-07-02 20:33

On Sun, 21 Jul 2002 20:12:51 +0200, "Keld Gydum" <kg@lite.dk> wrote:

>Jeg vil tro de er billigere i Netto ... eller Føtex der
>er ikke noget der er billigt på Nettet ..
Der er afgift på engangsemballage i DK - du skal købe dem i f.eks.
Tyskland - her er det ca ½ pris (ved dog ikke hvor de kan købes
online)

Fra : Keld Gydum

Dato : 21-07-02 21:31

Hej Brian Skaarup du har måske ret så kunne det
være her - de har en rigtig god service men om det
også gælder Online Handel tør jeg ikke sige ... :-/

http://www.scandinavien-center.dk/sider/index.html

I øvrigt skal man vel have brug for mere ind 200 for
at det kan svare sig - vi ved jo ikke hvad Gerner
mangler ... ?

MvH - Keld Gydum
--
Bangsbo Design - Danmark
Farver - Kunst - Mad - og Musik er subjektive oplevelser.

Fra : Hauge

Dato : 21-07-02 23:37

Hejsa

"Keld Gydum" <kg@lite.dk> wrote in message

> ..... - vi ved jo ikke hvad Gerner
> mangler ... ?

Måske en opvaskemaskine?

Mvh Hauge

Fra : Gerner

Dato : 21-07-02 23:39

On Sun, 21 Jul 2002 18:43:53 +0200, Gerner <gerner@teknik.dk> wrote:

>Hvor kan man købe *dybe* paptallerkner online ?

Og jeg *mener* online og intet andet.

--
Gerner

fuku wa uchi, oni wa soto

Fra : Keld Gydum

Dato : 22-07-02 04:44

Gerner skriver:

> Og jeg *mener* online og intet andet.

Kunne du så ikke futte over i news:dk.forbruger
der tror jeg du vil få bedre hjælp !

Der er sat fut til Gerner ....

Med venlig hilsen
Keld Gydum
--
Gad vide hvem som opfandt den dybe tallerken

Fra : Gerner

Dato : 22-07-02 11:40

On Mon, 22 Jul 2002 05:43:47 +0200, "Keld Gydum" <kg@lite.dk> wrote:

>Gerner skriver:

>Kunne du så ikke futte over i news:dk.forbruger
>der tror jeg du vil få bedre hjælp !

Nej, denne gruppe er til mad og drikke. Spiser du din mad direkte af bordet ?
Nåh nej, dumt spørgsmål, men vi andre spiser af en tallerken, og jeg søger i
denne gruppe efter paptallerkner der kan købes online.

>Der er sat fut til Gerner ....
Det skal du ikke blande dig i.

>Med venlig hilsen
> Keld Gydum