Tabt vielsesring i haven ?
Fra : Jesper Hansen

Dato : 21-07-02 17:47

Hvis du har tabt din vielsesring (eller andet af metal) i haven, eller
du kender nogle der er i den uheldige situation, så fortvivl ikke.

Der er bestemt muligheder for at få det tabte tilbage vha. eftersøgning
med metaldetektor:

http://www.janke.dk/detektor/index.htm

Fra : Carsten Howard

Dato : 21-07-02 18:20

"Jesper Hansen" <newsgate@snagetv.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> du kender nogle der er i den uheldige situation, så fortvivl ikke.
>
> Der er bestemt muligheder for at få det tabte tilbage vha. eftersøgning

Nu har jeg læst lidt på siden.
Hvor klog er man hvis man slæber gamle granater hjem i vaskekælderen!

Carsten

Fra : Kurt Hansen

Dato : 21-07-02 20:07

On Sun, 21 Jul 2002 19:20:21 +0200, Carsten Howard wrote:

>"Jesper Hansen" <newsgate@snagetv.dk> skrev i en meddelelse

>Nu har jeg læst lidt på siden.
>Hvor klog er man hvis man slæber gamle granater hjem i vaskekælderen!

Jeg har engang været fører af en militær jeep, hvor der ved siden af
sad en officer med en tysk mortergranat i skødet. Vi kørte gennem
Jægerspris by mit i turistsæssonen for at komme udenfor byen, hvor den
blev kastet i en mergelgrav. Gudske tak og lov skete der ikke noget,
men det var sandt for dyden mere held end forstand.

Om jeg var bange? Ja, mon ikke !

For dem som eventuelt kender den gale officer, blev han kaldt
Jungle-Jim

Venlig hilsen
Kurt Hansen

Fra : Carsten Howard

Dato : 21-07-02 20:48

"Kurt Hansen" <kurt@towle.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Om jeg var bange? Ja, mon ikke !
>
> For dem som eventuelt kender den gale officer, blev han kaldt

Jeg kørt og båret mange granater i min millitærtid i forsyningen for
artilleriet.
Det var heller ikke altid sjov at side og tænke på at man har et helt lad
med granater, og det var heller ikke altid lige sjovt at skulle åbne dem for
at pille krudtladninger fra, også få at vide senere at de skal håndteres på
en speciel måde efter man er færdig!

Carsten

Fra : Mads Lie Jensen

Dato : 21-07-02 20:32

On Sun, 21 Jul 2002 16:47:11 +0000 (UTC), "Jesper Hansen"
<newsgate@snagetv.dk> wrote:

Reklamer bedes holdt i det dertil indrettede dk.marked.-hieraki

http://www.gartneriet.dk

Fra : SB

Dato : 23-07-02 12:41

Reklamer bedes holdt i det dertil indrettede dk.marked.-hieraki

> http://www.gartneriet.dk

Hej Mads

Hvis du nu poder dine frø med en eller anden metallegering så kunne du finde
dem som ikke gad komme op, og se hvad der var galt med dem

Søren

Fra : Mads Lie Jensen

Dato : 23-07-02 13:47

On Tue, 23 Jul 2002 13:40:57 +0200, "SB" <sfb@privat.dk> wrote:

>Hvis du nu poder dine frø med en eller anden metallegering så kunne du finde
>dem som ikke gad komme op, og se hvad der var galt med dem

Det er som regel fordi de er for gamle når de ikke spirer.

http://www.gartneriet.dk