legater
Fra : jan

Dato : 21-07-02 16:41

Er der nogle der hved hvor man kan få legater igennem. Jeg har kigget
på internet men jeg kan ikke rigtigt finde nogle
Grunden til at jeg vil søge om legat er at jeg skal starte på hf og
kun kommer til at modtage su og det har jeg ikke råd til

hilsen jan

Fra : Chr. Bohr-Halling

Dato : 21-07-02 17:19

jan@hund.dk (jan ) posting:

>Grunden til at jeg vil s?m legat er at jeg skal starte p?f og
>kun kommer til at modtage su og det har jeg ikke r?til

Det har andre da klaret det for.

http://www.so.dk/legat/le_soeg

--
Livet, pausen i døden. Drømmen, flugten fra livet.

Fra : Tine Nielsen

Dato : 26-08-02 06:31

Fordi andre har klaret sig for SU, er det da ikke sikkert at alle kan det!
Det kan der være forskellige grunde til (børn, tidligere gældsættelse
o.s.v.) - nu er verden jo engang skruet sådan sammen, at vi ikke er ens
alle sammen .

Som svar til hvor man kan finde legater, bliver der hvert år udgivet en bog
der hedder legathåndbogen - den er lidt pebret at købe, men kan også lånes
på biblioteket.