Bruseforhæng
Fra : Mai-Brit Nielsen

Dato : 21-07-02 16:27

Hejsa,

Er der nogen der kan hjælpe mig?.
Jeg er på jagt efter et bade/bruseforhænge i str. 200 x min 180.
I alle forretninger med badeværelsesudstyr kan man kun få forhængene i
str. 180x140.
Så hvis du kender en butik der enten sælger forhængene i andre str.
end standarden eller evt sælger "stoffet" så jeg selv kan sy et, vil
jeg gerne høre fra dig.

På forhånd tak.

Mai-Brit

Fra : Søren C. Fischer

Dato : 21-07-02 17:03

Mai-Brit Nielsen (slet CSOF9) wrote:
> Jeg er på jagt efter et bade/bruseforhænge i str. 200 x min 180.

Den størrelse findes ikke mere som standard-størrelse i butikkerne
Men http://www.stofogstil.dk/ sælger stof så du selv kan sy et der
passer

--
Mvh. Søren C. Fischer
http://www.fischer-streton.dk/

Fra : Trinita

Dato : 22-07-02 21:55

> [...]
>Så hvis du kender en butik der enten sælger forhængene i andre str.
>end standarden eller evt sælger "stoffet" så jeg selv kan sy et, vil

Hej
du kan evt købe 2 bruseforhæng og så sy dem sammen.
VH LKP

Fra : Mookee

Dato : 23-07-02 09:12

"Mai-Brit Nielsen (slet CSOF9)" <Superrita@CSOF9ofir.dk> skrev i en
meddelelse news:3d3ad2c5$0$16835$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> [...]
> Så hvis du kender en butik der enten sælger forhængene i andre str.
> end standarden eller evt sælger "stoffet" så jeg selv kan sy et, vil

Bruseforhæng kan sagtens sys af foerstoffer som f.eks. pilotnylon. Jeg har
også lavet et af strækstof til sportstøj. Eller fra en af de mange etniske
forretninger, der sælger "silke" til ca 15.- pr meter. Det bliver fantastisk
smukt og er lige så vandtæt som plastik i et brusebad.
Vores ene brusebad er buet, og der sidder forhænget blot på velcro - det
virker!

Kærligst Ninett