Badeferie i Østen.
Fra : Irene

Dato : 21-07-02 15:52

Hej igen!
Kennet kan have ret i, at jeg skulle have skrevet, at det drejer sig om en
"dårlig ryg" med mange smerter. Jeg er som sådan mobil nok, det kniber bare
meget at holde til det p.g.a smerterne, derfor skal det ikke være for
"primitiv" en rejseform. Selv om sol og varme hjælper meget på smerterne.
Jeg har fået tilsendt en masse rejsekataloger og set her på nettet, men
synes det er et meget uoverskueligt marked m.h.t. flypriser. Hvor/hvordan
køber I andre jeres flybilletter? Vi har før været på Den Dominicanske
Republik, i Goa og Cha-Am/Hua-Hin, men på charterferie, hvor vi godt nok
plejer at passe os selv, og ta ud på egen hånd, når først vi er nået frem.
Derfor vil vi gerne prøve selv at arrangere det hele selv.
Hilsen Irene.

Fra : Pernille og Kennet

Dato : 21-07-02 16:34

"Irene" <lkc@email.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Jeg har fået tilsendt en masse rejsekataloger og set her på nettet, men
> synes det er et meget uoverskueligt marked m.h.t. flypriser. Hvor/hvordan

Vi bruger altid Jysk Rejsebureau. Du kan altid finde en, der selv har været
på dit rejsemål og prisen er også god. De er ikke bundet op på et bestemt
selskab og kan derfor altid finde den bedst mulig pris.

Kennet

Fra : Kim Jørgensen

Dato : 21-07-02 20:58

"Pernille og Kennet" <pernille.kenneth@oncable.dk> wrote in message

> [...]
> på dit rejsemål og prisen er også god. De er ikke bundet op på et bestemt
> selskab og kan derfor altid finde den bedst mulig pris.

Nu har jeg "kun" skøjtet rundt på deres hjemmeside.

Hvis jeg f.eks. kigger på flybilletter til Thailand, er prisen omkring 4400
for en ungdomsbillet.

Handler de kun med ungdomsbilletter, og hvis ikke, hvor meget mere skal man
regne med at betale for en voksen.

Er 29, og selvom jeg selv syntes jeg er ung, går den nok ikke, DAMN!! *S*

Er klar over jeg bare kan ringe til dem, men jeg skal først afsted efter
nytår, så lige nu suger jeg bare info til mig, hvor jeg nu støder på det.

Hygge

Kim

Fra : Pernille og Kennet

Dato : 21-07-02 21:49

> [...]
> nytår, så lige nu suger jeg bare info til mig, hvor jeg nu støder på det.

Grunden til, at de kun reklamerer med ungdomspriser er, at de på det segment
er i skarp konkurrence med Killroy, der kun reklamerer med netop
ungdomspriser. Jeg mener at huske, at ungdomspriser er under 25 eller
studerende under 32. Til gengæld kan du få ungdomspriser på forsikring til
du er 35 *s*

De har fået en OK hjemmeside, men priserne holder ikke altid vand.
Sommetider er de faktisk billigere, andre gange dyrere. Vi rejser hver
sommer, og har fundet ud af, at de billigste billetter forsvinder ca. 6
måneder før afgang, så du skal nok til at undersøge priser nu. Bemærk, at du
kan altid booke billetterne. De skal først betales 1 måned før afgang. Der
er ingen depositum eller lign. Det at undersøge markedet nu, gælder nok i
særdeleshed østen da der er mange unge der rejser derud. Husk altid at
spørge til forbindelserne. De billigste billetter involverer ofte et meget
langt stop i Moskva. På den anden side kan man spare op til 1.400,- kr.

God fornøjelse

Kennet

Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 21-07-02 16:57

"Irene" <lkc@email.dk> writes:

> [...]
> meget at holde til det p.g.a smerterne, derfor skal det ikke være for
> "primitiv" en rejseform. Selv om sol og varme hjælper meget på smerterne.

Jeg undrer mig lidt over at I tager så langt væk, når det er med en
dårlig ryg, jeg ville da tro at 10 timer i et fly ville kunne være
fuldstændig frygtelige. En kurrejse til Bulgarien tror jeg ville virke
mere tiltalende på mig. Faktisk er jeg helt sikker på at min gigt vil
have rigtig godt at af komme et eller andet sted hen hvor der er
varmt.

I hvert fald håber jeg at I finder noget der passer jer.

Mvh Trine

http://usenet.dk
http://www.triane.dk, hvis du mangler et sted at sove i Nordjylland

Fra : max

Dato : 29-07-02 09:30

> [...]
> plejer at passe os selv, og ta ud på egen hånd, når først vi er nået frem.
> Derfor vil vi gerne prøve selv at arrangere det hele selv.

Hej Irene -
http://www.gracetours.com/ - Jeg har rejst meget og har ikke fundet
bedre service.. Hvis i har ønsker som de ikke lige er deres område, vil
de sågar anbefale en anden rejse arrangør som kan ordne det bedre..
mvh max