motorola cd 930
Fra : holgersen

Dato : 21-07-02 15:22

Hej
Vi har en Motorola cd 930 mobiltelefon , der er købt for ca 3 år siden i
firb. med et Orange mayday abb.
Vi har fået en anden mere moderne telefon, hvor vi bruger dette abb.
Min søn vil gerne have den gamle telefon , men den kan åbentbart kun fungere
med et Orange abb.
Er der nogen steder på nettet, hvor man kan se hvad koden der kan låse
telefonen op er.

MVH
John

Fra : Kent Glerup

Dato : 21-07-02 15:31

"holgersen" <honoresvej@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
fungere
> med et Orange abb.
> Er der nogen steder på nettet, hvor man kan se hvad koden der kan låse

Henvend dig blot til Orange. Jeg mener de skal hjælpe dig efter et halvt år

Kent Glerup

Fra : holgersen

Dato : 21-07-02 20:51

"Kent Glerup" <glerupYEAH.olesenRIGHT@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Henvend dig blot til Orange. Jeg mener de skal hjælpe dig efter et halvt
år

> Kent Glerup

Det har jeg så gjort.
Nu viser det sig , at telefonen jeg har købt i et mayday sæt (telefon og
taletidskort) i OBS, åbenbart er en som der skulle tegnes abb til , så nu
vil de undersøge sagen.
Så nu afventer jeg lige , da det ikke kan være min fejl hvis OBS eller
Orange har pakket noget forkert , jeg har altid brugt telefonen, med det
medfølgende taletidskort.
> Tak for hjælpen
mvh
John

Fra : Kent Glerup

Dato : 22-07-02 16:07

> [...]
> Så nu afventer jeg lige , da det ikke kan være min fejl hvis OBS eller
> Orange har pakket noget forkert , jeg har altid brugt telefonen, med det

Det var så lidt

Men hvis de begynder at lave brok, skal du vist bare hæve stemmen!