hjemmeside om film om græsk/romersk mytol~
Fra : Dunottar

Dato : 21-07-02 14:57

Hejsa
Der var engang en fyr der skrev her på gruppen der havde en hjemmeside om
film der bl.a. handlede om græsk og romersk mytologi, middelalder o.s.v. Det
var fortrinsvis b-film. Er der nogen der kender hjemmesiden der kan give mig
et link? Jeg har ikke kunnet finde den på google.
P.f.t.
Dunottarrrrrrrrrrrrr

Fra : Jens Thomsen

Dato : 21-07-02 15:14

"Dunottar" <caligatrix@NOSPAMhotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
mig
> et link? Jeg har ikke kunnet finde den på google.

Henrik Larsen har en side om peplum (sværd-og-sandal-genren). Det er det
eneste, jeg kan komme i tanke om.

http://www.cultmovies.dk/

MVH
Jens

Fra : Jens Thomsen

Dato : 21-07-02 15:17

"Jens Thomsen" <jens@groenjord.dk> skrev i en meddelelse

> Henrik Larsen har en side om peplum (sværd-og-sandal-genren). Det er det
> eneste, jeg kan komme i tanke om.
>
> http://www.cultmovies.dk/

Et mere direkte link:
http://www.cultmovies.dk/peplum/guide.htm

MVH
Jens

Fra : Dunottar

Dato : 21-07-02 18:15

"Jens Thomsen" <jens@groenjord.dk> wrote in message

> "Jens Thomsen" <jens@groenjord.dk> skrev i en meddelelse

> Et mere direkte link:
> http://www.cultmovies.dk/peplum/guide.htm

Yep, det var den. Tanks!
dunottarrrrr

Fra : Henrik Larsen

Dato : 22-07-02 15:07

> [...]
kan give mig
> et link? Jeg har ikke kunnet finde den på google.

www.cultmovies.dk/peplum/peplum.htm (film fra den
græsk/romersk/ægyptiske oldtid/antik)
www.cultmovies.dk/mix/mix.htm (vikingefilm, middelalderdrama, Robin
Hood, Zorro m.v.)

Det er dog mest videoomslag, men jeg har skrevet om genren i bladene
Absurd#4-5, Ultimo Mondo Franko, Stay Sick#3, ligesom kostumefilmen
dækkes flittigt i mit eget blad Obskuriøst.
www.cultmovies.dk/obskur/
Nå, det må vist være selvreklame nok...

Vh Henrik