QuickTime 5 preview 3
Fra : Michael Tysk-Anderse~

Dato : 14-02-01 23:42

Jeg har her til aften kunnet hente preview 3 af QT via "QuickTime
Updater".
--
Venligst Michael Tysk-Andersen

Fra : Ulrich Oswald

Dato : 15-02-01 00:44

Michael Tysk-Andersen wrote:

> Jeg har her til aften kunnet hente preview 3 af QT via "QuickTime
> Updater".

Det passer jo godt - min QT5 b2 er lige udløbet
Det stod dog stadigvæk b2 på Apples site - jeg har lige prøvet et
download og fik en ALLEREDE UDLØBET version hjem (

Det var ikke for smart, Apple!

/Ulrich

Fra : Christian Flintrup

Dato : 15-02-01 09:15

Ulrich Oswald <Ulrich@telia.com> wrote:

> Det var ikke for smart, Apple!

Nej. Men NU er Public Preview 3 kommet på apple.com/quicktime... :)

--
Christian Flintrup

Fra : Emil Jelstrup

Dato : 15-02-01 16:56

Christian Flintrup wrote:

> Nej. Men NU er Public Preview 3 kommet på apple.com/quicktime... :)
>
> --
> Christian Flintrup

Hvornår udløber Preview 3 så?

//Emil Jelstrup

Fra : Mark S. Rasmussen

Dato : 09-02-01 16:23

Det får du at vide den dag din comp startet op med en meddelelse om at
den er udløbet... Hvis Apple laver samme fejl igen og at de derved ikke
har lagt pp4 eller final ud så kan du altid stille datoen tilbage så det
virker igen.

Mark

Fra : Ulrich Oswald

Dato : 15-02-01 18:16

Christian Flintrup wrote:

> Nej. Men NU er Public Preview 3 kommet på apple.com/quicktime... :)

Endelig!
Flere timer efter den gamle version var udløbet - på ftp og www. Jeg
forstår ikke hvorfor de lægger en ny version op samtidig med at den
gamle udløber - åbenbart vil de lave en server-crash-test
… eller de havde travlt med andre ting op til Valentines day.

/Ulrich

Fra : Carsten Matzon

Dato : 15-02-01 20:30

On Thu, 15 Feb 2001 9:14:34 +0100, Christian Flintrup wrote
(in message <1eov5dj.1ph0b7th9up0aN%chr@mac.com>):

> Nej. Men NU er Public Preview 3 kommet på apple.com/quicktime... :)

Jah skide flot.Så henter man den og nu crasher den så min imaccy hver gang
jeg ser små video klip på nettet.Floooot!.Man stinker fanme... 8(

Carsten

Fra : David Blangstrup

Dato : 15-02-01 21:42

On Thu, 15 Feb 2001 20:30:28 +0100, Carsten Matzon wrote
(in message <01HW.B6B1ECE40000596511CBCD70@news.tele.dk>):

> [...]
>
> Jah skide flot.Så henter man den og nu crasher den så min imaccy hver gang
> jeg ser små video klip på nettet.Floooot!.Man stinker fanme... 8(

Nå. det var godt, så er jeg ikke alene om at den crash'er når man streamer.
Tilbage til qt 4.1.2/3

--

- David

reply to firstname@lastname.dk

http://david.blangstrup.dk

Fra : Mark S. Rasmussen

Dato : 09-02-01 02:14

Hvornår??? Hvordan??? Hvor??? hjæææælp, jeg har sat datoen tilbage for
at kunne bruge QT men jeg vil have den nye...

Svar venligst ASAP

Mark

Fra : Michael Tysk-Anderse~

Dato : 15-02-01 03:38

Mark S. Rasmussen <mark@tv.dk> wrote:

> Hvornår??? Hvordan??? Hvor??? hjæææælp, jeg har sat datoen tilbage for
> at kunne bruge QT men jeg vil have den nye...
>
> Svar venligst ASAP

Kan du klare en 6 dages forsinkelse! :)

Hvordan? Brug QuickTime updateren i QuickTime mappen eller kig i
hjæpemenuen i QuickTime Player
--
Venligst Michael Tysk-Andersen

Fra : David Blangstrup

Dato : 15-02-01 10:08

On Wed, 14 Feb 2001 23:41:52 +0100, Michael Tysk-Andersen wrote
(in message <1eouf2b.1ynem411rneyoaN%mta@mac.com>):

> Jeg har her til aften kunnet hente preview 3 af QT via "QuickTime
> Updater".

Jeg har også hentet det på deres side. Jeg havde glædet mig til 3'eren, for
jeg troede, at den ville klare mit lille problem. Der var ikke noget i
preview 1, men i 2 og desværre også i 3. Alting virker fint, bortset fra at
jeg ikke kan streame, fx. BBC - eller noget som helst. Jeg har DSL 512, og
indstillet den til det, ja, jeg prøvede også almindeligt LAN, jeg har sat
hukommelsen op, jeg har kigget MIME settings igennem. Er der nogen, der har
prøvet dette? Jeg har en iMac 233, 160 MB RAM minus VM.

Fra : Den Store Grønne Øgl~

Dato : 18-02-01 17:23

> Jeg har her til aften kunnet hente preview 3 af QT via "QuickTime
> Updater".

Har nogen iøvrigt nogen gisninger om hvornår den færdige QT5 er ude? 24.
Marts, måske?

--
- Peter

http://www.titancity.com/lib/
- et friere, billigere og BEDRE Danmark!

Fra : Ulrich Oswald

Dato : 18-02-01 18:42

Den Store Grønne Øgle wrote:

> Har nogen iøvrigt nogen gisninger om hvornår den færdige QT5 er ude? 24.
> Marts, måske?

Det kunne godt være - jeg kan i hvert fald ikke finde ud af hvornår den
nuværende beta udløber - jeg har ellers kigget ordentlig efter med ResEdit.

Jeg skal nok en Apple-Pusher deromkring alligevel

/Ulrich

PS: Hvad kaldes den 3. revision af MacOS X! - Triple X