Muffinsforme
Fra : Nielsen

Dato : 21-07-02 13:54

Hej,

Er der nogen her der ved hvor man finder nogle papir-muffinsforme - til
store muffins?

Jeg har kigget i Føtex, men der har de kun de små almindelige forme. Jeg
købte engang en kageblanding til chokolademuffins, og der fulgte formene med
i pakken. Det var så nemt lige at sætte papirformene ned i hullerne i
muffinsbageformen. Men hvor pokker finder man dem, hvis man nu skulle få
lyst til at lave muffins "fra grunden"?

--
Nielsen

-------oooOOooo-------
http://outsearch.dk/opskrifter - velbekomme

Fra : Thïngmand

Dato : 21-07-02 15:24

> Er der nogen her der ved hvor man finder nogle papir-muffinsforme - til
> store muffins?

Har selv ledt efter dem - og fundet dem i Cityarkaden (ikke helt sikker på
navnet) der ligger ud til Strøget, KBH. Der er, over for Irma, en lille
specialbutik med alt muligt mærkeligt mad og bageting, heriblandt
ovenstående...

Fra : Rene' Hjorth

Dato : 21-07-02 18:14

[Nielsen | Sun, 21 Jul 2002 14:53:37 +0200]

>Er der nogen her der ved hvor man finder nogle papir-muffinsforme - til
>store muffins?

Det er standardustyr i næsten alle store svenske (og engelske)
supermarkeder, så jeg køber altid en stak når jeg er derovre (de er dog
lidt dyre begge steder).

René
www.rene.hjorth.com

Fra : Nielsen

Dato : 21-07-02 20:16

Hmmm.... jeg syntes lige at indre København var lige langt nok væk - men
England og Sverige må jo siges at være endnu længere væk

Jeg håbede ellers at jeg kunne finde dem i Brønshøj/Husum/Herlev (evt.
Ballerup)- området?!

Nå, men tak for svarene dog

Fra : Esben

Dato : 21-07-02 22:59

"Nielsen" <marianne@outsearch.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> England og Sverige må jo siges at være endnu længere væk
>
> Jeg håbede ellers at jeg kunne finde dem i Brønshøj/Husum/Herlev (evt.

Prøv at spørge hos en lokal bager, om du ikke må købe nogen.

--
Esben