Sol
Fra : Randi Kristensen

Dato : 21-07-02 13:50

Hej Alle sammen

Jeg har bare undret mig over en ting, og jeg håber i kan hjælpe mig.

Har det nogen betydning om man tager sol i et solarium før eller efter
man har været i bad. Altså midster man farve ved at tage sol og dernæst
gå i bad lige efter?

Hilsen Randi

Fra : Tigeren

Dato : 22-07-02 21:17

Jeg har engang hørt at huden arbejder i ca. 2 timer efter solarium/sol.
Dvs. hvis du tager bad lige efter sol så vil du køle huden og stoppe
processen..
Hvorvidt det er rigtigt eller forkert ved jeg ikke

Mvh

Lasse

"Randi Kristensen" <randi.skindbjerg.kristensen@skolekom.dk> wrote in
message news:67469e0a332d66fded34a0a344efe02c.94417@mygate.mailgate.org...

Fra : Miss T

Dato : 18-08-02 19:56

"Tigeren" <reiki@heaven.dk> wrote in message
> [...]
> processen..
> Hvorvidt det er rigtigt eller forkert ved jeg ikke

Det har jeg også fået at vide af en der har haft et solcenter. Kroppen skal
være helt afkølet (naturligt)før du tager bad.

/miss T