Andet telekom.
jakjoe 1141
Benjamin... 1084
E-mail opsætning til T65
Fra : Thomas

Dato : 21-07-02 13:07

Jeg har for nyligt erhvervet mig en T65. Valget af denne telefon bunder
bl.a. i at den kan håntere e-mails - hvis jeg bare kunne få det til at virke

Min wap opsætning fungerer. Jeg har oprettet en e-mail konto ved get2net
(som også klarer mit "normale" internet + e-mail)

Jeg har bare ikke alle de oplysninger jeg skal taste.

Hvad skal veg skrive i rubrikken:

-POP3port?

-Postkasse?

-SMTP-port?

Skal jeg ha GPRS til at virke før jeg kan bruge e-mail funktionen, eller kan
jeg klare mig med at kalde op over wap?

På forhånd tak

Thomas From

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 21-07-02 13:14

"Thomas" <from@phreaker.net> skrev i en meddelelse
> -POP3port?

Hmm, prøv 110

> -Postkasse?

Dit brugernavn, sandsynligvis

> -SMTP-port?

Prøv 25

> Skal jeg ha GPRS til at virke før jeg kan bruge e-mail funktionen,
eller kan
> jeg klare mig med at kalde op over wap?

WAP er ikke en opkaldsform, men du kan sikkert klare dig med samme
opkaldsform som WAP bruger

Fra : Andrew

Dato : 21-07-02 13:24

Du skal først og fremmest finde ud af om dit internetabonnement understøtter
brugen af mobilopkobling. Jeg har f.eks. et Basis abb. fra TDC og dette
understøtter IKKe, jeg skal op og have Opasia Standard til 25/mnd hvis jeg
vil bruge det. Det overvejer jeg nu.

Men HER er svar på alt:
http://www.bjargum.dk/ericsson_t68_mail.htm

Mvh Anders