Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Aldi kameraet
Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 21-07-02 12:49

I denne uge har Føtex det meget omtalte Medion 4 Mpix kamera. Jeg tror
det var 3395 kr de forlanger for det.

--
Hilsen
Michael Lund Sørensen

Fra : HansErik Jakobsen

Dato : 21-07-02 13:20

Ja det har jeg set, men er der nogen der har nogen erfaring med dette
kamera, kvalitet holdbarhed og lignende.

"Michael Lund Sørensen" <hold-diskussionen-i@nyhedsgruppen-tak.dk> skrev i
en meddelelse newsx_8.26276$Yf1.1192102@news010.worldonline.dk...

Fra : ha

Dato : 21-07-02 14:32

> Ja det har jeg set, men er der nogen der har nogen erfaring med dette
> kamera, kvalitet holdbarhed og lignende.

Prøv at følge denne tråd

mvh
ha

Fra : Jack L.

Dato : 22-07-02 14:28

Hey, før i tiden skulle jeg bare klikke på denne lign. linie, og så poppede
tråden op. Nu kommer de mærkeligste beskeder som, at jeg ikke er tilladt at
læse den (fordi jeg WOL-bruger og tråden er skrevet via TDC?), og ved at
trykke på denne hævder OE, at den ikke eksisterer.

Kan du ikke give mig navnet på tråden, så jeg kan søge den i Google?

--
Med venlig hilsen / Best regards,
Jack L.,

Fra : Niels Ebbesen

Dato : 22-07-02 16:17

"Jack L." wrote:

> Kan du ikke give mig navnet på tråden, så jeg kan søge den i Google?

Hvis du vælger avanceret søgning i Google news, så kan der også søges på
message ID's: 3d135603$0$213$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk

Fra : ha

Dato : 22-07-02 16:54

> Kan du ikke give mig navnet på tråden, så jeg kan søge den i Google?

Jo da, here goes:

Medion 9725 4.1 megepixel er den værd at købe?

mvh
ha

Fra : Benny Holdgaard Jens~

Dato : 22-07-02 22:27

> Medion 9725 4.1 megepixel er den værd at købe?

To brugere omtaler kameraet her: http://makeashorterlink.com/?P23B52351 ,
ellers er det svært at finde anden information.

Jeg har dog en fornemmelse af at kvaliteten ligger på samme niveau som fx en
HP 715.

Personligt ville jeg være lidt varsom med at købe noget ukendt da det typisk
er objektivet der er sparet på når prisen presses.

Fra : Kathrin

Dato : 23-07-02 13:49

Jeg har købt et Medion 9725 for ca 3 uger siden. Samme tilbud som det i
Føtex. Jeg har bare betalt 300 kr mere. Thats life.
Jeg er yderst tilfreds med det og har ingen problemer med optikken. Jeg har
afprøvet den på forskellige geometriske mønstre, såsom husmure og
arkitektoniske konstruktioner. Det tager lidt tid at lære alle de
forskellige indstillinger, manualen er ikke specielt god.
Jeg har lagt alle mine billeder på nettet, de fleste kun resizet.
Kig evt på http://www.angelfire.com/super/kathrinchr/images/Thumbnails.html

Billederne kan helt klart blive bedre med efterbehandling, men det har jeg
ikke haft tid til endnu. Det skal lige siges at dette er mit første
digitalkamera, så jeg er rent amatør!

"Benny Holdgaard Jensen" <blackben666@nospam_hotmail.com> skrev i en
meddelelse news:3d3c77c5$0$13927$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

Fra : Jørgen M. Rasmussen

Dato : 23-07-02 20:26

"Kathrin" <kathrin@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg har lagt alle mine billeder på nettet, de fleste kun resizet.
> Kig evt på
http://www.angelfire.com/super/kathrinchr/images/Thumbnails.html

Ja det giver et rimeligt indtryk af kameraets evner, er der andre end mig
som ser lidt "rand-uskarphed" ?

JMR