Features i N 6610 og 7650
Fra : John

Dato : 21-07-02 11:37

Har 6610 og 7650 indbygget radio og Midi/Polyfoniske ringetoner?

Mvh
John

Fra : Morten Jensen

Dato : 21-07-02 23:43

"John" <jjensen@city.dk> wrote in message
> Har 6610 og 7650 indbygget radio og Midi/Polyfoniske ringetoner?

6610 har ihvertfald og den er efter min mening meget federe end 7650.

Du kan evt. finde oplysninger om begge telefoner på
http://www.nokia.dk/mobiltelefoner/

MVH Morten..

Fra : John

Dato : 22-07-02 09:10

"Morten Jensen" <Mortenbj@image.dk> skrev i en meddelelse

> "John" <jjensen@city.dk> wrote in message
>

> 6610 har ihvertfald og den er efter min mening meget federe end 7650.
>
> Du kan evt. finde oplysninger om begge telefoner på
> http://www.nokia.dk/mobiltelefoner/

Jeg kan ikke finde info omkring disse to ting på Nokia's sider - så må man
vel gå udfra at det har den ikke.........?

Mvh
John

Fra : Morten Jensen

Dato : 22-07-02 13:11

> Jeg kan ikke finde info omkring disse to ting på Nokia's sider - så må man
> vel gå udfra at det har den ikke.........?

der står ikke noget om polyfoniske ringetoner i 7650, så jeg går ud fra at
det er der ikke, men er ikke 100 % sikker.

mvh Morten

Fra : B. Dam

Dato : 22-07-02 13:15

> der står ikke noget om polyfoniske ringetoner i 7650, så jeg går ud fra
> at det er der ikke, men er ikke 100 % sikker.

Der er polyfoniske ringetoner i den. Eller hvert i fald samme ringetone
system som i 9210. For når man står i ringetone listen på 7650 hedder
toner tonerne fx "nokia.mid" - altså midi filer.

Så jo, det har den. Men radio har den altså ikke. Billederne den tager er
nu heller ikke overdrevet gode.

Fra : Kenneth Egholm

Dato : 22-07-02 21:12

"B. Dam" <mob51641@orangenet.dk> wrote in message
> [...]
<SNIP>

Et andet spg. til Nokias radioer..

Er der RDS visning af stationerne i displayet ??

MVH Kenneth

Fra : John K

Dato : 22-07-02 21:44

> Er der RDS visning af stationerne i displayet ??

Nej.

Mvh

John K

Fra : B. Dam

Dato : 23-07-02 00:27

> Nej.

Korrekt. Og det er desuden også kun den nye 6610 der kommer med stereo-
radio. Ellers har de alle været i mono.

Fra : Peter Rongsted

Dato : 23-07-02 11:58

>Korrekt. Og det er desuden også kun den nye 6610 der kommer med stereo-
>radio. Ellers har de alle været i mono.

7210, der kommer før 6610, har også stereo radio. Iøvrigt er 6610 og
7210 samme telefon med forskelligt udseende.

Peter