Blade 2 - Dansenummert fra club-scenen?
Fra : Klaus Jensen

Dato : 21-07-02 11:17

Filmen er Blade 2, scenen er Blade og The Bloodpack på besøg på
vampyr-disco'et... Den lidet kønne skaldede fyr fra The bloodpack peger
lasersigtet på Blade, kun for at opdage, han også siger på ham.

Musikken i baggrunden er et rave-nummer og hedder...: ?

På forhånd tak

Klaus Jensen

Fra : Michael Østergaard

Dato : 21-07-02 12:03

> [...]
> lasersigtet på Blade, kun for at opdage, han også siger på ham.
>
> Musikken i baggrunden er et rave-nummer og hedder...: ?

Paradise decay : Vampires revenge

Michael

Fra : Klaus Jensen

Dato : 21-07-02 12:20

"Michael Østergaard" <stribe@nybro.dk> wrote in message
> Paradise decay : Vampires revenge

Mange tak. :)

Fra : Lars Møller

Dato : 22-07-02 07:14

Hmmm, jeg mener det er Vodoo & Serano, Blood is pumping

Lars

Fra : Kasper Aae

Dato : 22-07-02 15:26

On Mon, 22 Jul 2002 08:13:46 +0200, "Lars Møller" <Blanhe@yahoo.com>
wrote:

>Hmmm, jeg mener det er Vodoo & Serano, Blood is pumping

Nej, Michael har ret.

Rave nummeret fra Blade 1 er Pump Panel remixet af New Order's
"Confusion", og det nummer du nævner minder ret meget om denne.

--
Kasper Aae

E-mail: rbb at rocketmail.com