Animeret gif
Fra : Thomas

Dato : 21-07-02 11:23

Hej

I et program har jeg en graf der løbende opdateres. Det jeg ønsker er at man
fra programmet kan gemme dette som en animeret gif.

Jeg ved at jeg fra TChart kan eksporterer grafen til BMP. Men hvordan får
jeg vha. Delphi samlet disse billeder til en animeret gif.

På forhånd mange tak!

Med venlig hilsen
Thomas

Fra : Thomas

Dato : 22-07-02 13:37

Tror selv jeg har fundet en komponent der kan bruges (TGifImage)!

/Thomas