PB G4
Fra : Rasmus Storm

Dato : 14-02-01 23:14

Noget nyt om hvornår den nye TiBook kommer til DK?? Men det er vel samme
historie som G4 667!?!?

Rasmus

Fra : *nico*

Dato : 15-02-01 18:24

Jeg skulle gerne have min imorgen med lidt held.
Køb hos Caslon.

pb g4 500 *SSS*
Man glæder sig meget !

NicolaI !

Fra : Martin Edlich

Dato : 15-02-01 18:50

In article <VgUi6.66771$zw.1201126@twister.sunsite.dk>, "*nico*"
<npe@mac.com> wrote:

> pb g4 500 *SSS*
> Man glæder sig meget !

Svin!

--
MVH
Martin Edlich

Fra : *nico*

Dato : 15-02-01 19:10

"Martin Edlich" <newsspam@mail.edlich.dk> skrev i en meddelelse

> Svin!

Jeg ved det godt, det er endnu bedre det er jobbet der betaler for den *SS*
men det bliver lidt af en fremgang fra den pb jeg har nu !!

Nicolai !

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 16-02-01 09:31

> Jeg ved det godt, det er endnu bedre det er jobbet der betaler for den *SS*
> men det bliver lidt af en fremgang fra den pb jeg har nu !!
>
> Nicolai !

hæhæ, kan du ikke lige tale med min boss så ?!?!?!

/thomas

Fra : *nico*

Dato : 16-02-01 19:19

"Thomas von Hassel" <tvh@w4b.dk> skrev i en meddelelse

> hæhæ, kan du ikke lige tale med min boss så ?!?!?!

Hvor arbejder du !?? *LOL*

*Nico*

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 19-02-01 12:07

*nico* <npe@mac.com> wrote:

> "Thomas von Hassel" <tvh@w4b.dk> skrev i en meddelelse

> *SS*

> Hvor arbejder du !?? *LOL*

Web4Business ApS i Herning :)

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 16-02-01 09:31

*nico* <npe@mac.com> wrote:

> Jeg skulle gerne have min imorgen med lidt held.

snyyyyyd ...:(

/thomas

Fra : Ulrik Mailand

Dato : 16-02-01 11:39

in article VgUi6.66771$zw.1201126@twister.sunsite.dk, *nico* at npe@mac.com
wrote on 2/15/01 18:24:

> Jeg skulle gerne have min imorgen med lidt held.
> Køb hos Caslon.
>
> pb g4 500 *SSS*
> Man glæder sig meget !

Fik du den....... ??

--
Ulrik Mailand, ulrik@mailand.dk

Fra : *nico*

Dato : 16-02-01 19:18

"Ulrik Mailand" <umailand@tribalddb.dk> skrev i en meddelelse
> in article VgUi6.66771$zw.1201126@twister.sunsite.dk, *nico* at
npe@mac.com

> Fik du den....... ??

Ikke endnu
jeg har ikke været på min pind idag, så jeg har ikke fået ringet og hørt om
de havde fået dem hjem igår som der var chance for. men apple har lidt
leveringsproblemer for tiden. men jeg ringer lige og hører igen på
mandag.... Kan snart ikke vente mere.

mvh
Nico !

Fra : Mads Pedersen

Dato : 16-02-01 16:40

in article 1eoudsz.1xnm2sl1ecv9oiN%rasmus@(nospam)mac.com, nospamRasmus
Storm at rasmus@mac.com wrote on 14/02/01 23:13:

> Noget nyt om hvornår den nye TiBook kommer til DK??
Sidst jeg spurgte Office Line (for en uges tid siden) var meldingen at de
får den leveret til deres lager d. 28/2.

Hvis der er nogen som får leveret før vil jeg meget gerne høre om det. Jeg
bestilte lige efter MacWorld og kan snart ikke vente længere ;-Z

// Mads