Softwareversion
Fra : Lorenz Lorenzen

Dato : 21-07-02 09:42

Hej.
Hvordan kan man se hvilken softwareversion man har i sin mobil.?
Henholdsvis Siemens C45 og Nokia 3310.

Fra : Morten Lynnerup

Dato : 21-07-02 12:07

Hej
"Lorenz Lorenzen" <lorenz@12move.dk> skrev i en meddelelse
> Hej.
> Hvordan kan man se hvilken softwareversion man har i sin mobil.?
> Henholdsvis Siemens C45 og Nokia 3310.

I C45'eren skal du trykke *#06# og venstre display tast, nyeste ver. er 31
(svjh)

Morten

Fra : **TRADS**

Dato : 21-07-02 15:15

Se her : http://mobilsiden.dk/tips/tips.php?txt=software.txt

Fra : Lorenz Lorenzen

Dato : 21-07-02 16:25

Er der nogen fordele ved at opdatere software til ver.31 da min C45 har
ver. 14.
Får man nogle ekstra features.?
Hvem el. hvor kan man evt. få den opdateret.?

Fra : **TRADS**

Dato : 21-07-02 16:36

Jeg har også haft en c45..Jeg havde prob med at,hvis jeg skrev en sms og
ville sende den.Var jeg så så "hurtig" til at gå fra beskeden til at sende
den til en i tlf bogen gik lortet simpelt hent ud.... Efter en software
opdatering var problemet løst...