Boligkøb - advokat
Fra : rtg

Dato : 21-07-02 09:20

Da jeg er ny i "faget", og står for at finde mig en advokat til hjælp af
køb af hus. Så hvis der er nogle der har gjort sig nogle erfaringer med
Advokater i Aalborg.området høre jeg det gerne.

Fra : Pia J

Dato : 21-07-02 21:10

Det kan jeg desværre ikke, men kan til gengæld råde dig til IKKE at bruge
Direkte Advokater.

:Pia

Fra : jan larsen

Dato : 22-07-02 09:06

Hvorfor ikke?

Fra : Pia J

Dato : 22-07-02 08:32

Det skøde man får tilsendt lige før overtagelsesdato, efter flere måneders
arbejde, er 3 tyndt belagte sider uden detaljer, formentlig en wordskabelon
udfyldt af en kontorelev som ikke engang kan skrive korrekt vejnavn.

Og det vil de have penge på forskud for.

Ellers fin behandling - men så snart man har sluppet skillingerne, går de
åbenbart lidt i sort.

:Pia

Fra : Anders Majland \(Rep~

Dato : 22-07-02 16:03

> Så hvis der er nogle der har gjort sig nogle erfaringer med
> Advokater i Aalborg.området høre jeg det gerne.

Hvor meget haster det ?

Nogle venner har 3 gange brugt en Aalborg advokat som de har været utroligt
tilfredse med
(Først køb af lejlighed i Aalborg, salg af samme og senere til køb af hus -
afair i løbet af 4-5år)

Men de er på ferie de næste 14dage og jeg kan ikke huske navnet på advokaten

Vi har også lige købt hus og tog en advokat som vores bankrådgiver
(Advokaterne Vestagervej, Kbh) havde haft et par uproblematiske bolighandler
med. Indtil videre kører det også ok. Vennerne fra Aalborg har brugt meget
tid hos deres advokat med at gå tingene igennem, mens vi har klaret vores
handel per email, brev og telefon. Det er nok et temperamentspørgsmål om man
vil mødes face2face eller klare det uden ...

/A