Hjælp ønskes....
Fra : Britta Madsen

Dato : 20-07-02 20:28

Hejsa...
Da jeg har tænkt mig at starte noget kur hvor jeg skal spise et bestemt
antal kj eller Kcal......kunen jeg godt tænke mig om der var andre af jer i
denne gruppe som har prøvet eller spiser på denne måde nu og hvordan det
virker?
Jeg kunne også godt tænke mig at vide hvordan man finder ud af hvordan man
regner ud hvor meget man må spise om dagen? Det er hvis også noget med at
hvis man motionere eller ikke motionere så er tallet lidt anderledes!!!
Håber at I kan hjælpe så jeg kan komme igang med "kuren" så jeg kan tabe mig
nogle kilo i en (fart)........
M.v.h
Britta

Fra : Pizzaman

Dato : 20-07-02 22:00

Nogle mennesker kan med den her kur, andre ikke og jeg hører til den andre.
Man skal planlægge mange ting, for hvis sulten overfalder en, gider man
pludselig ikke tælle.