Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Idyl ved havedammen
Fra : John

Dato : 20-07-02 20:33

Mellem bygerne sidste uge, fik jeg skudt et par film. Blandt resultatet,
fandt jeg tre motiver jeg synes var D´herrer og Damer
værdige...(forhåbentlig). Og jeg modtager meget gerne kritik...
http://80.197.62.254/jkhansen/sommer_2002.htm Tryk F11 for fuldskærms
visning (IE).
Jeg har efterhånden taget en del billeder med Fuji Provia 100, som jeg er
blevet temmelig glad for. En skam de er så pokkers dyre. Og en skam jeg ikke
har råd til bedre, mere lysfølsomme linser. Det er ofte svært at få
tilfredsstillende lukkehastigheder med en 70-300 4-5.6. Især når den først
tegner rimelig skarpt over blænde 8. Så måske der er nogen der har gode
erfaringer med hurtigere positiv film? Jeg har aldrig prøvet hurtigere end
Fuji Sensia II 200. Jeg ligger smagsmæssigt op ad Fuji Velvia, Sensia II og
som sagt nu også Provia...
--
MVH
John K Hansen