Limonade-opskrift fra Bo Bedre's hjemmesid~
Fra : jones_net

Dato : 20-07-02 19:17

Hejsa
Er der nogle af jer der nåede at få opskriften på limonade fra
www.bobedre.dk ?? (og som vil dele den med mig
Den er omtalt på side 114 under Hot/Not i nummer 7 juli 2002...

Bo Bedre sletter, så vidt jeg kan se, alle deres hjemmesider, hver gang der
kommer et nyt blad på gaden

/J

Fra : Lone

Dato : 21-07-02 09:06

"LIMONADE
Her bliver citronen behandlet ordentligt - den får bl.a. selskab af
perlesukker og vanillestænger. Se opskrift på www.bobedre.dk"

Det er hvad der står, så mere kan jeg ikke hjælpe med.
Fjollet at de sletter det så hurtigt på deres site, men måske kunne du prøve
med en mail direkte til Bobedre...?

Mvh Lone

Fra : Peter W. Bosse

Dato : 22-07-02 04:56

"jones_net" <jones_netSLET@hotmail.com> skrev således...

> [...]
> Den er omtalt på side 114 under Hot/Not i nummer 7 juli 2002...
>
> Bo Bedre sletter, så vidt jeg kan se, alle deres hjemmesider, hver

Prøv biblioteket. Jeg vil tro de har bladet liggende til gennemsyn.

Ellers prøv din læge/tandlæge (venteværelset), de plejer altid at ligge
inde med en masse Bo Bedre blade.

--
Mvh.
Peter W. Bosse

BURGERE GAV UNDERSKUD I DANMARK SIDSTE ÅR.
Burgerne hos den multinationale fastfood-kæde McDonald's fik sidste år
en ubehagelig eftersmag for ledelsen af den danske afdeling, McDonald's
Danmark A/S.. www.berlingske.dk/artikel:aid=196038

Fra : jones_net

Dato : 22-07-02 20:07

"Peter W. Bosse" <peterw.bosse@worldonline.dk> skrev i en meddelelse
> Prøv biblioteket. Jeg vil tro de har bladet liggende til gennemsyn.
>
> Ellers prøv din læge/tandlæge (venteværelset), de plejer altid at ligge
> inde med en masse Bo Bedre blade.

Hejsa

Problemet er bare, at opskriften ikke står i bladet, men på deres
hjemmeside. Desværre sletter de alt gammel, når der udkommer et nyt blad

Derfor håbede jeg på, at der var een eller anden, som havde printet
opskriften ud, og som ville dele den med mig

/J

Fra : Klaus Alexander Seis~

Dato : 22-07-02 20:39

Jones net skrev:

> Problemet er bare, at opskriften ikke står i bladet, men på
> deres hjemmeside. Desværre sletter de alt gammel, når der
> udkommer et nyt blad

Er det mon denne her, som står under "tidligere opskrifter":

<opskrift>

Lemon Squash

Verdens nemmeste læskedrik kaldes "lemon squash" på engelsk og
"citron pressé" på fransk.

Den består af friskpresset citronsaft (gerne siet), sødet med
sukkerlage og fortyndet med iskoldt vand efter smag.

Sukkerlagen koges i 2 minutter af lige dele vand og sukker, fx
500 g perlesukker og 1/2 liter vand, tilsat 1-2 flækkede vanille-
stænger og en strimmel citronskal.

Denne portion giver rigtig mange læskende drinks.

</opskrift>

?

// Klaus

Fra : Klaus Alexander Seis~

Dato : 22-07-02 20:41

For lidt siden skrev jeg:

> Den består af friskpresset citronsaft (gerne siet), sødet
> med sukkerlage og fortyndet med iskoldt vand efter smag.

Tip: put en knivspids salt i.

// Klaus

Fra : jones_net

Dato : 24-07-02 20:04

"Klaus Alexander Seistrup" <jakabov119@magnetic-ink.dk> skrev i en
meddelelse
> [...]
> stænger og en strimmel citronskal.
>
> Denne portion giver rigtig mange læskende drinks.

Det var lige præcis den!
Tak for hjælpen

/J