hvilken Mailserver prg. er bedst
Fra : Gronyf

Dato : 20-07-02 19:07

Hej

Jeg skal til at finde et nyt mailserver prg., men hvilken er bedst?????

RT

Fra : Jacob Bunk Nielsen

Dato : 20-07-02 22:01

"Gronyf" <gronyf@mail.dk> writes:

> Jeg skal til at finde et nyt mailserver prg., men hvilken er bedst?????

Jeg er meget glad for Postfix, som du kan finde på
<http://www.postfix.org/>. Det kører på de fleste former for Unix, og
der findes binære pakker af det til de fleste gængse
Linux-distributioner.

Ellers kan du også overveje Exim eller Qmail, som også begge har et
godt ry. Sendmail er også værd at overveje, men den er IMHO ikke
specielt let at have med at gøre, men det er nok bare mig der er
besværlig

--
Jacob - www.bunk.cc
Is your job running? You'd better go catch it!

Fra : Gronyf

Dato : 24-07-02 22:05

Hej igen

Jeg glemte nok lige at sige at det er til win 2000 platform

Fra : Thomas Strandtoft

Dato : 24-07-02 22:48

Gronyf wrote:

> Jeg glemte nok lige at sige at det er til win 2000 platform

Jeg har lige været turen igennem og er endt med MailEnable fra
<http://www.mailenable.com/>. Standardversionen er gratis, den
understøtter flere domæner, et frit antal pop3 konti, groupmail og
mailinglister. Den kører som en service under win2000 og
opsætningen var temmelig enkel og intuitiv.

Vil du også have webmail, er der Pro versionen til $175. Den
forlanger dog IIS 4.0.

Om det er det bedste skal jeg ikke kunne svare på, men det
fungerer fint og er gratis, så det er jo et stykke af vejen..

--
Hygge..
Thomas

<http://carftp.com> - a library of car videos.