Zmodem i Visual Basic
Fra : Flemming Klug

Dato : 20-07-02 18:13

Hej NG

Jeg har i længere tid brugt en kontrol fra Crescent Software der hedder
PDQCOMM. Denne kontrol indeholder bl.a. metoder til Zmodem overførsel.
Desværre virker den ikke helt under 2000 og XP. Er der nogen af jer der
kender en anden kontrol til filoverførsel eller har en link til noget ????

På forhånd tak

Flemming Klug

Fra : Kaj Julius

Dato : 08-08-02 23:31

"Flemming Klug" <fklug@remove.mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> kender en anden kontrol til filoverførsel eller har en link til noget ????

Hvad med http://www.adontec.com/scocx_e.htm ?
Hovedsiden er selvfølgelig www.adontec.com

Eller du kunne kigge på Sax Comm Objects som er compatibel med både MSCOMM
og PDQCOMM: www.sax.net.

Eller hvad med CommX produktet fra Greenleaf?
www.gleaf.com
(produktbeskrivelse: http://www.gleaf.com/CommX/CommXInfo1.asp)

Endelig er der jo også LUCA:
http://www.langner.com/english/php/nav_2/nav_2_index_e.htm

For nu ikke at tale om AlphaCom:
http://www.omnicomtech.com/products/
(XMODEM og ZMODEM file transfer står i feature listen).

Håber det var nok til at give dig lidt at tænke på... :)

mvh.
Kaj