Gore-tex Handske med indmaden udad.
Fra : Lasse Leegaard

Dato : 20-07-02 16:26

Hejsa...

Jeg står og mangler et tlf-nummer på en der kan reparere min
gore-tex-textil-handske. Fordi:

Mine Daineese goretex vinterhandsker, som er de eneste jeg har, har været
ude for et lille uheld... På en af de varme og fugtige dage vi har haft for
nyligt svedte jeg så meget efter en køretur, at inderhandsken og
gore-tex-membranen røg med ud, da jeg tog handsken af. (ja jeg ved godt at
jeg skal sørge for at holde fast i det, men det glippede altså lige den
dag.)
Det har været mig umuligt, at få den bakset sammen igen (selvom jeg har
siddet og forsøgt læænge)
Inde ved Aagesen var de så venlige at vise mig, på en demo-handske, hvordan
jeg skulle så det fikset. Jeg skal have åbnet handsken have inderhandsken og
gore-tex-mambranen ud, samle dem rigtigt - så de rigtige ting kommer i de
rigtige huller - derefter skal det hele puttes ind i yderhandsken igen, og
det skal syes sammen... Det er fint nok, og jeg kan sagtens gøre det selv,
hvis ikke det var for en lille detalje...
Der hvor man kan åbne handsken er den syet sammen med sådan en
elastik-fætter, og sådan en kan jeg ikk selv klare - Er der evt en her på
gruppen der er ferm nok med en symaskine til at klare såden en , eller evt
kender nogen eller kan henvise til en systue der kan hjælpe?...

--
-Lasse-
Der lige pt. kører uden handsker.