konkurrencelov?
Fra : Barry

Dato : 20-07-02 15:17

Hvordan forholder det sig med konkurrenceloven?

www.starthotel.dk godt bare gå ud og forære gratis hosting til
erhvervsdrivende? Hvis vi nu antager de er støttet af en større dansk
virksomheder, er det så ikke konkurrenceforvridende?

Fra : Palle Svendsen \(Web~

Dato : 20-07-02 16:12

"Barry" <kontrakt[nospam]@barrysworld.com> skrev

> Må www.starthotel.dk godt bare gå ud og forære gratis hosting til
> erhvervsdrivende? Hvis vi nu antager de er støttet af en større dansk
> virksomheder, er det så ikke konkurrenceforvridende?

Hvorfor mener du at dette skulle være tilfældet? Inden de(n) større danske
vikrsomhed(er) gik økonomisk ind i projektet, så har de nok fået en
beskrivelse af projektet.

Det er vel også lovligt for Netto at købe deres produkter hos leverandøren
og give dem gratis ud til forbrugeren med støtte fra en anden virksomhed?

--
/Palle Svendsen

Få din server GRATIS placeret i vores serverum, i en periode på 30 dage.
Kontakt os på salg@web-sale.dk.

Fra : jan@stevns.net

Dato : 20-07-02 22:18

"Barry" <kontrakt[nospam]@barrysworld.com> skrev :

>Må www.starthotel.dk godt bare gå ud og forære gratis hosting til
>erhvervsdrivende?

Ja.

Bortset fra jeg ikke kan forstille mig nogle erhvervsdrivende, der vil
lade sig nøjes med et sub-domæne.

--

jan@stevns.net - www.stevns.net