Bo Warming -> Killfilter..
Fra : Unlimited

Dato : 20-07-02 14:27

Nu gider jeg sgu ikke høre på ham længere.....

-Flemming

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 20-07-02 14:48

"Unlimited" <-unlimited-@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> Nu gider jeg sgu ikke høre på ham længere.....

Det er du ikke alene om. Jeg synes selv det lyder lidt halvdement at gå så
højt op i sin egen afføring.

Det er sikkert "slavementalitet" at jeg synes at mine egne fækalier er
noget, der helst skal ekspederes videre til et rensingsanlæg.
Men hvad skulle jeg ellers gøre? Skide i et glas og opbevare det?

Det minder mig om min statelige gamle historielærer i gymnasiet, der i de få
tilfælde, hvor hans ellers glimrende hukommelse glippede, indtrængende bad
os om at aflive ham, hvis hans begyndende alzheimer, som han i spøg påstod,
der var tale om, skulle resultere i at at han netop begyndte at sidde og
lege med sin afføring.

Anders Peter Johnsen

Fra : Bo Warming

Dato : 20-07-02 16:28

"Anders Peter Johnsen" <anderspj@post.tele.dk> wrote in message

> Det er du ikke alene om. Jeg synes selv det lyder lidt halvdement at gå så
> højt op i sin egen afføring.

Hvem kan forklare mig hvorfor folk der sætter i killfilter ikke bare gør
det, men sender mails (der er mere offtopic end den % af mine der har berørt
Glistrup).???

> Det er sikkert "slavementalitet" at jeg synes at mine egne fækalier er
> noget, der helst skal ekspederes videre til et rensingsanlæg.
> Men hvad skulle jeg ellers gøre? Skide i et glas og opbevare det?

Jeg finder ekspedition til rensningsanlæg fornuftig i dit tilfælde.
Mine eksperimenter har aldrig været anbefalet udført af andre end mig.

> [...]

påstod,
> der var tale om, skulle resultere i at at han netop begyndte at sidde og

"At lege med sin afføring er typisk hvad autistiske børn gør i mangel af
andet at lege med.
Demente gør det næppe.

At jeg skriver om det har selvfølgelig flere funktioner, og en af de mindre
vigtige er grænseafprøvning - provokation.
Da jeg ikke via computerledningen kan sprøjte noget på nogens tøj, er
aggressioner ret svære at forstå - og ret tankevækkende.

Så fik jeg drejet tråden over på noget ikke-fundatsstridigt. De to
forgængere spammede. Men jeg er ikke sart.

Analsex er anstødeligt for nogle men brugt af mange.
Har man flyttet grænserne for debat her, hvorfor så ikke der?

Fra : Bo Warming

Dato : 20-07-02 19:47

> [...]

påstod,
> der var tale om, skulle resultere i at at han netop begyndte at sidde og

Din sympati for din lærers nazi-agtige barmhjertighedsdrab-sympatier er
skræmmende. Og at se stort problem i endetarm&indhold, viser ringe
proportionssans.Massagepiger i Kbhv klager over at alle kunder vil ha
græsk - en syg mode, syns de - men erkender, at det man ikke dør af bliver
man stærkere af. Her kan Anders lære en masse.*G*

Ved du hvad Nietzsche mente med "slavementalitet" .? Slet ikke hvad du og
nazier lægger i ordet.

Nietzsche (og Glistrup) lever efter mottoet "Der skal ikke være et menneske
som jeg ledes ved eller foragter".

Slavemoral er mangel på evne til at være en "fri ånd", der er tro mod sin
indre stemme og originalitet.

Medieløgnerne tilsværter Nietzsche , ligesom den nedenstående danske
sociobiolog-digter - men der er mere sandt i Shaws "kort-karakteristik"

"Ret beset frembyder Nietzsche et ordinært Sygdomstilfælde: en invalid
skuffet tysk Professor som gør Opsigt i Egenskab af Stakkel og udstiller
sine Rovfornemmelser og indre Kramper under Forsøget på et konstruere sig
op til blot at blive Menneske." Johannes V. Jensen

"Nietzsche. was a confirmed Life Force worshipper. It was he who raked up
The Superman, who is as old as Prometheus. GBShaw

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 20-07-02 22:50

"Bo Warming" <Bo.Warming@spamfilter.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> få
> påstod,
>
> Din sympati for din lærers nazi-agtige barmhjertighedsdrab-sympatier er

Jeg tror slet ikke du fatter min - eller min historielærers ironi over
temaet?

Du hylder netop selv Nietzsches mandige værdighed, men jeg har sgu' ærligt
talt lidt svært ved at age det alvorligt, når ligefrem praler af at være
dårligere pottetrænet end et fem-årigt barn?

At du tydeligvis føler dig ramt er jeg glad for. Så er du idet mindste ikke
længere ude end du forhåbentlig godt kan se hvor mærkværdigt alle dine
indlæg om sammenhængen mellem lort og politiske ideologier virker?

> [...]
bliver
> man stærkere af. Her kan Anders lære en masse.*G*

Jeg tror sgu' ikke umiddelbart at det er fascination af lort, der få folk
til at ville prøve at tage en kvinde bagi. Det er nok snarere fordi at det
synes at være en mere intens form for sex?

> Ved du hvad Nietzsche mente med "slavementalitet" .? Slet ikke hvad du og
> nazier lægger i ordet.

"Nazier"?

Med den slags indlæg, du selv lukker ud i indvandrerdebatten, så har jeg
MEGET svært ved at forstå at du som erklæret Glistruptilhænger anklager mig
for at være "nazist"?

> Nietzsche (og Glistrup) lever efter mottoet "Der skal ikke være et
menneske
> som jeg ledes ved eller foragter".

Dèt gør Glistrup eddermageme ikke!

Han højlydt ledes ved og foragter da muslimer?

> Slavemoral er mangel på evne til at være en "fri ånd", der er tro mod sin
> indre stemme og originalitet.

Hvis jeg begynder at hører stemmer, der siger at jeg skal skide i et glas,
så ville jeg nok ikke være i tvivl om at den er gal på øverste. Der er
temmeligt langt fra Sokrates "daimon" til eksperimenter med egen afføring?

Det er da sundt med provokation, men du kan forhåbentlig godt se at dine
"latrinære" indlæg er lidt svære at tage alvorlige, ikke?

Havde det så bare været en form for erklæret sex-fetich (herunder shit-sex)
så kunne jeg MÅSKE forstå det, men ellers har jeg altså lidt svært ved at
følge dig.

Anders Peter Johnsen

Fra : Bo Warming

Dato : 21-07-02 03:02

> Jeg tror sgu' ikke umiddelbart at det er fascination af lort, der få folk
> til at ville prøve at tage en kvinde bagi. Det er nok snarere fordi at det
> synes at være en mere intens form for sex?

Fascination af det forbudte, er nok vigtig drivkraft bag anal-interessen.
Det er måske intensere lige når en uafslappet ringmuskel passeres, men
straks når den løsner sig, er sammenklemningen om penis mindre end vaginalt.

> "Nazier"?

Nazier havde foragt for ikke-ariske folk og mente de var født til at være
slaver for dem - ihvertfald under en krig med dårlige odds.
Du tror, jeg anser folk der ikke er som mig, for mindreværdige.
Men det er bolden og ikke personforskelle, der er min interesse.

> menneske
>
> Dèt gør Glistrup eddermageme ikke!
> Han højlydt ledes ved og foragter da muslimer?

Som så mange, har du ikke læst hvordan Glistrup argumenterer - du hører kun
mediernes fordrejninger og plukcitering, som er så løgnagtige som OSS om
mig.

Glistrup og hans tilhængere er ikke som DF. Vi respekterer Islam som en
jævnbyrdig religion i de regioner, hvor den erstattede mangeguderi. Men af
sikkerhedspolitiske grunde ønsker vi ikke folkevandring af folkeslag, der
foragter os, hertil.
Biologiske forskelle , som socialdarwinister og Johs V Jensen gik op i, er
heller ikke os.

> [...]
> så ville jeg nok ikke være i tvivl om at den er gal på øverste. Der er
> temmeligt langt fra Sokrates "daimon" til eksperimenter med egen afføring?

Næh. At høre stemmer, er lyd-hallucination.
Noget helt andet er Sokrates budskab , om ikke at svigte sin originalitet -
ikke at bøje sig for småborgerlige aversioner mod laboratorieeksperimenter
med lort, hvis man er nysgerrig om ikke der er findes rationelle
alternativer til nuværende industrielle håndtering af menneske- og husdyr-
ekskrementer.

> Det er da sundt med provokation, men du kan forhåbentlig godt se at dine
> "latrinære" indlæg er lidt svære at tage alvorlige, ikke?

De der læser af interesse emnet, vil nok finde ny tanker.
De der læser for at finde noget som de kan hovere over, som u-alvorligt,
skal nok også opnå det ønskede - dem om det.

> Havde det så bare været en form for erklæret sex-fetich (herunder
shit-sex)
> så kunne jeg MÅSKE forstå det, men ellers har jeg altså lidt svært ved at
> følge dig.

Hvis du kun respekterer utraditionel adfærd, når den falder ind i
traditionel båse-tænkning om fetich-religion og forbuden-frugt-smager-bedst,
så forstår jeg ikke at du læser mine indlæg.

Jeg har som kemiker haft ansættelser, hvor man erfarer at lugt-ubehag er
noget overfladisk og ligegyldigt.
Selve det at udvide næsens "magt-område" og gøre den til at
analyse-instrument der supplerer de visuelle, er en "viljen til
magt"oplevelse på linie med når bodybuildere og andre sportsfolk føler de
kan idag, hvad de ikke kunne igår.
Om målet er udvikling af sexet parfume eller
udvikling af fremtids-metoder, der kan overgå træk-og-slip og
gyllespredning,
er ligegyldigt.

Der er meget hysteri i vor miljø-politik. At få indsigt i overdrivelse af
fare, er også spændende - og paralelt med afsløring af godhedsindustriens
løgne vedr aids-fare, kondom-ulemper, muslim-ufarlighed og andet.
"Livet er et redskab til erkendelse" siger Nietzsche. At ingen på nettet har
kunne påvise logik- eller fact-fejl i, hvad jeg har skrevet, peger i den
rigtige retning
-----------
Vedr børnemisbrug ; Jeg forstår hævn som afværgemanøvre - sparker jeg en
bjørn bagi, så basker den til mig.
Men at det kan afføde person-nedgøring, at man tænker højt på internettet,
er mig en gåde.

Man kan bruge det, eller man kan lade være - man skælder da ikke ud på Netto
over at de sælger også kartofler, når man kun vil købe løg.

Vedr pædofili kan jeg forstå, at folk med børn ønsker åbne registre, så de ,
der er frygtsomme, kan undgå børnehaver der har ansat dømte .

Men at folk der ikke har børn, kan svinge sig op til aggressioner mod, at
der ikke straffes hårdt nok efter deres smag, er mig et interessant
mysterie.

Hvis det virkelig var hensyn til børnene, der motiverede dem, ville de ikke
være strafliderlige på en uingennemtænkte måde

Det må være noget med et behov for at foragte, og et behov for at få
retfærdiggjort, at man ser ned på andre.

Iøvrigt er der ingen aggression i at jeg sammenligner synspunter hos Anders
med synspunkter hos nazier. Ikke alt var dårligt hos krigstaberne. Men
nazismens planøkonomi ligner velfærdsstaten mere end fremskridts-utopia
gør.Under alle omstændigheder bør debatten ikke forenkles til
kamp-mellem-onde-og-gode - vi foreslår jo blot forskellige redskaber til at
nå det fælles mål, størst mulig lykke for flest mulig, og afprøvning af
"hvis argumenter er stærkest", sker vist bedst uden personangreb.

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 21-07-02 06:18

> [...]
> Det er måske intensere lige når en uafslappet ringmuskel passeres, men
> straks når den løsner sig, er sammenklemningen om penis mindre end

Øh, nå?

Dvs. når en kvinde spænder i skedemuskulaturen, så er hun altså strammere
end når hun slapper af i rektum?

Ser man dèt....

> [...]
> slaver for dem - ihvertfald under en krig med dårlige odds.
> Du tror, jeg anser folk der ikke er som mig, for mindreværdige.

Mnja, du tilstræber jo noget Friedrich, ikke?

> Men det er bolden og ikke personforskelle, der er min interesse.

Bolden findes ikke uden personforskelle.

Sagt på en anden måde: Den rene abstraherede intellektulle diskussion er nok
en myte for når du modtager et budskab dukker to spørgsmål som regel op:
Hvem er afsenderen? Og hvad er vedkommendes motivatiuon? (Hvem og hvorfor?)

> Som så mange, har du ikke læst hvordan Glistrup argumenterer - du hører
kun
> mediernes fordrejninger og plukcitering, som er så løgnagtige som OSS om
> mig.

Jeg har set Uffe Elleman pille Glistrup fra hinanden i en grad, så jeg
ligefrem blev glad for Uffe Elleman!
DYGTIG journalistik!

> [...]
> foragter os, hertil.
> Biologiske forskelle , som socialdarwinister og Johs V Jensen gik op i, er

Helt ærligt: I (dvs Glistrup) vil drive slavehandel med muslimske piger?

Hvilket hul er du kravlet op af?

> sin

> Næh. At høre stemmer, er lyd-hallucination.
> Noget helt andet er Sokrates budskab , om ikke at svigte sin
originalitet -

Sokrates påstod altså nu engang at have "direkte linje" til Apollon...

> [...]
> med lort, hvis man er nysgerrig om ikke der er findes rationelle
> alternativer til nuværende industrielle håndtering af menneske- og husdyr-

Så må du sgu' lade være med at skrive om det i grupper om politik og
seksualitet og derimod skrive i relevante grupper?

Der BURDE da være mere relevante fora?

> De der læser af interesse emnet, vil nok finde ny tanker.
> De der læser for at finde noget som de kan hovere over, som u-alvorligt,
> skal nok også opnå det ønskede - dem om det.

Bo, jeg er het ærligt lidt bekymret for dig og jeg har set og læst MANGE af
dine indlæg, men jeg svarer kun sjældent.

> [...]
> traditionel båse-tænkning om fetich-religion og
forbuden-frugt-smager-bedst,
> så forstår jeg ikke at du læser mine indlæg.

Som sagt: Jeg er stødt på mange af dine lidt mere underlige "fækale" indlæg,
og jeg synes sgu' helt ærligt at du virker noget fjern i pæren, så jeg ville
lige tjekke om der er nogen hjemme, okay?

> [...]
> fare, er også spændende - og paralelt med afsløring af godhedsindustriens
> løgne vedr aids-fare, kondom-ulemper, muslim-ufarlighed og andet.

A'hva?

> "Livet er et redskab til erkendelse" siger Nietzsche. At ingen på nettet
har
> kunne påvise logik- eller fact-fejl i, hvad jeg har skrevet, peger i den
> rigtige retning

"Månen er lavet af grøn ost: Du kan ikke bevise at jeg tager
fejl"-argumnetet?

For at "en logik" skal være fejlagtig, skal den findes, uanset hvor underlig
ulogisk og idiosynkratisk den er.
Jeg kan bare ikke helt se egentlig sammenhæng, men derimod gevaldige
tankespring og underlige associationer?

> [...]
> bjørn bagi, så basker den til mig.
> Men at det kan afføde person-nedgøring, at man tænker højt på

At man kan være så dejligt ligeglad, er mig en gåde.

> Man kan bruge det, eller man kan lade være - man skælder da ikke ud på
Netto
> over at de sælger også kartofler, når man kun vil købe løg.

Du har vist aldrig arbejdet i Netto?

> Vedr pædofili kan jeg forstå, at folk med børn ønsker åbne registre, så de
,
> der er frygtsomme, kan undgå børnehaver der har ansat dømte .

Det er jeg glad for.

> Men at folk der ikke har børn, kan svinge sig op til aggressioner mod, at
> der ikke straffes hårdt nok efter deres smag, er mig et interessant
> mysterie.

Tænk offerrolle.

> Hvis det virkelig var hensyn til børnene, der motiverede dem, ville de
ikke
> være strafliderlige på en uingennemtænkte måde

Ork jo. Man skal bare have VÆRET barn.

> Det må være noget med et behov for at foragte, og et behov for at få
> retfærdiggjort, at man ser ned på andre.

Det er noget med at leve sig ud over en latterlig slavementalitet hvor man
skal være SÅ "forstående" og "tilgivende", at det æder een op, hvis man da
overhovedet besidder ære, stolthed og normer.

> Iøvrigt er der ingen aggression i at jeg sammenligner synspunter hos
Anders
> med synspunkter hos nazier.

Jeg får spontant lyst til at høre Rammstein! De bliver nemlig også
uretmæssigt beskyldt for nazisme...

> [...]
at
> nå det fælles mål, størst mulig lykke for flest mulig

Ups?

Dèr er du nemlig kommunist/fascist, idet du er ude i en KVANTITATIV opmåling
af lykke i kraft af antallet af individer.

Hvad med INDIVIDETS lykke? Og dets ret og frihed til lykke?

Dèt er KVALITATIVT.

, og afprøvning af
> "hvis argumenter er stærkest", sker vist bedst uden personangreb.

Jeg prøver lige her at abstrahere.

Anders Peter Johnsen

Fra : Bo Warming

Dato : 21-07-02 12:51

Ved forrige dss-fest belærtes jeg, at mange læser alt nyt, der er postet i
gruppen, i kronologisk rækkefølge, og så er der grund til at killfiltre,
hvis halvdelen er af en man ikke gider.
Så selvom min udbyder ber mig overhøre de mange, der misforstår fundats, og
indskærper at jeg ikke skal skrive _mindre_, så vælger jeg her at samle
dagaktuelle trådstarter NEDERST i et svar til Anders, så jeg fylder mindre

> [...]
>
> Øh, nå?
> Dvs. når en kvinde spænder i skedemuskulaturen, så er hun altså strammere

Skedevæggene har tvær-riller der er direkte designet til at give effektiv og
frydefuld friktion, selvom skedeslimhinden er lubrikeret og det glider som i
smør.
Fysiologisk kan endetarmen aldrig hamle op med det. Hvor er du i tvivl

> Mnja, du tilstræber jo noget Friedrich, ikke?

I min barndom forestillede jeg mig at jeg var Robin Hood når jeg fægtede med
mit luftsværd mens jeg gik hjem fra skole (hvis der ikke var andre
fodgængere på fortovet) men siden har jeg aldrig tilstræbt at kopiere noget
menneske.
Man samler guldkorn op fra Friedrich Nietzsche, Mogens Glistrup eller Anders
Peter Johnsen, alt efter hvem der er mest leveringsdygtig.

> [...]
> en myte for når du modtager et budskab dukker to spørgsmål som regel op:
> Hvem er afsenderen? Og hvad er vedkommendes motivatiuon? (Hvem og

Klubatmosfæren her på dss er ultravigtig for mange, og lidt interessant for
mig, men der er ingen intellektualisering i at gå efter bolden og mindst
mulig efter manden. Da jeg ved at Anders er ultradømmesyg vedr pædofile (og
fordi jeg ikke helt ejer den Glistrupske vennesælhed, selvom jeg arbejder på
det) så vælger jeg en mere strid tone overfor Anders end hvis det var Søs
eller Sabine. Men jeg tar det som underforstået at motivation for alle er at
få belyst nogle spændende og komplicerede problemer, som vi alle er
interesseret i, bl.a. tabubrud med relation til erotik.
Foucaults fokus på børns forførelse af pædofile voksne, er blandt det jeg
har læst troværdigt om, og håber at nogen har modsigelse eller opbakning af.

> kun
>
> Jeg har set Uffe Elleman pille Glistrup fra hinanden i en grad, så jeg
> ligefrem blev glad for Uffe Elleman!
> DYGTIG journalistik!

Det vil jeg gerne tro, - og jeg vil tro at du har haft fordomme der hjalp
til at du oplevede at MG pilledes fra hinanden. Hvis du var i stand til at
gengive en fact eller logik fejl hos MG, ville dit referat af debatten
mellem de to kloge hoveder, blive andet end et indholdsløst postulat.

> Helt ærligt: I (dvs Glistrup) vil drive slavehandel med muslimske piger?
> Hvilket hul er du kravlet op af?

Medierne tør ikke give Glistrup taletid på mange sekunder, så han må bruge
dem opsigtsvækkende. Derfor vitsede han om at udlicitere kriminelle
muhamedanske kvinder, der ikke vil udrejse, til evt betalingsdygtige
Paraguay-bordeller.
Og du hoppede på med begge ben og tog alvorligt, og udstiller derved hvor
effektivt Goebbelsagtigt manipulerende danske statsmedier er.

> glas,
> afføring?

> originalitet -
>
> Sokrates påstod altså nu engang at have "direkte linje" til Apollon...

En påstand der svarer til at jeg påberåber mig naturvidenskabelig tradition
og fornuft i mine skriverier om lort.

laboratorieeksperimenter

> Så må du sgu' lade være med at skrive om det i grupper om politik og
> seksualitet og derimod skrive i relevante grupper?

Når folk ikke evner at imødegå mine skriveriers logik eller facts så
påberåber de sig enten at "BW er sindsyg" eller "BW er offtopic".

Vær ´præcis om hvilke grupper der kunne være mere relevante end dss?

> Der BURDE da være mere relevante fora?

> Bo, jeg er het ærligt lidt bekymret for dig og jeg har set og læst MANGE
af
> dine indlæg, men jeg svarer kun sjældent.

Godt at du ikke har magt. Folk der bekymrer sig for andre, kan være meget
farlige. "Hjælpeforanstaltninger uden samtykke" har smadret mange danskeres
liv(tvangs-fjernelser/tilbagholdelser/indlæggelser osv osv)
..
> [...]
ville
> lige tjekke om der er nogen hjemme, okay?

Gå efter bold=Informationsartikler. Vis at du har UffeEllemanske evner til
at "pille mig fra hinanden" dvs kast lys på facts eller logik der ikke er
perfekte. Hvis du kan finde sådant.

> [...]

underlig
> ulogisk og idiosynkratisk den er.
> Jeg kan bare ikke helt se egentlig sammenhæng, men derimod gevaldige

Vær eksakt. Du er vist uforståelig for alle.
Allerede før 1968 var det let at bevise at månen bestod af ikke-mejerigtige
mineraler. Jeg påstår ikke, at mine synspunkter er perfekte, fordi ingen
endnu har kunne modargumentere. Men dine anklager for sindsyge og offtopic
ville stå stærkere, hvis du var eksakt.

> internettet,
>
> At man kan være så dejligt ligeglad, er mig en gåde.

Formuler din gåde, og du skal få dens svar.

> Netto
>
> Du har vist aldrig arbejdet i Netto?

Da medierne krævede boycot af franske vine pga Muroroa-prøvesprængning,
oplevede jeg at en fulderik skældte supermarkedspersonalet ud, fordi de
havde varer, som han ikke brød sig om at købe - men du vil da ikke søge ned
på det niveau vedr internet-debat, vel?

> ,
>
> Det er jeg glad for.

Antyder du hermed at du tidligere troede jeg var i alliance med
pædofilforbrydere?

> Tænk offerrolle.

Forklar hvordan du tror ofrene bliver færre af øget straf.

> ikke
>
> Ork jo. Man skal bare have VÆRET barn.

Jo , den hetz som nazierne kørte mod jøder, har danskerne altid haft i samme
grad, bl.a. når børnehavebørn mobber de svage, med eller uden pædagogers
accept.
At så mange ikke er kommet videre i pædofildebatten - har du en forklaring
på det?

> [...]
> Anders
>
> Jeg får spontant lyst til at høre Rammstein! De bliver nemlig også

På det debatplan , som du synes at anbefale, kan kunder kalde
Netto-bestyreren for nazist fordi han skal forlade butikken der lukkede kl
1900, og klokken er kun 1930.

> [...]
opmåling
> af lykke i kraft af antallet af individer.
> Hvad med INDIVIDETS lykke? Og dets ret og frihed til lykke?

Lykkemaximerings-sloganet lægger op til at man INTUITIVT holder sig for øje
at alt har både fordele og ulemper, og man bør ikke forbudslovgive og
straffe, uden at gennemtænke konsekvenserne .
Ingen tror på at der kan sættes tal på lykke .
At der bør oftes ti gange flere skattepenge på at redde ti liv end et, alt
andet lige, er basal demokratisk tommelfingerregel.

Hvis politisk argumentation bæres af lyst til at udpege godt og ondt og
straffe "de onde" så gør man ofte mere skade end gavn.
------------------------

5 år til flyveleder. Toiletgænger medskyldig!

BT 21-07-2002 oplyser at sagen om Sveits-flysammenstød ser ud til at lande
på at man gør den inkompetente, danske flyveleder til syndebuk og straffer
ham.

Det er dog indlysende, at FLY SIGTEDE PÅ FLY - at baner krydses vinkelret
SAMTIDIG er for usandsynligt, hvis ikke terrorist device.

Som flyselskaberne ikke vil skabe flyskræk ved at medierne fokuserer på.

I det af systemet valgte bagatel-univers kan også nævnes at danskerens
kollega under ulykken åd og drak i kantinen , selvom klare regler siger, at
der skal være to årvågne flyveledere til at hjælpe hinanden HELE TIDEN.

Jeg mener det bør være fyringsgrund, hvis nogen på et så betroet og
millionaflønnet job går på toilettet.! Et sundt tænkende menneske tisser i
en kop og tømmer den af på toilettet efter endt vagt. Tabuer , usaglighed,
fisefornemhed, bedsteborgerlighed har dræbt mange. Var næppe særlig
medskyldig i denne sag. Men når ulykker sker delvis pga folks ufornuft, og
fælles regler har bakket ufornuften op, er der grund til at angribe vor
vanetænkning, som ofte rummer langt mere ækel ondskab end de af medierne
udpegede skurke.

"Vi er alle skyldige i holocaust", som eksistentialist-filosofferne klogt
skrev.

-----------------

"Ska vi ses imorgen?" ku ha reddet Camilla fra mord

Kristne puritanere roser forældre, der lærer deres børn skrivebordsteori om
aldrig at lyve eller lokke i en fælde.

Blandt de mange medskyldige i mordet på IsleOfWight er de ansvarlige, der
ikke har trænet hende pr rollespil i, hvordan man tackler farlige mænd.

52-årige ensomme, lidenskabsløse flådemuseumskustode Richard Kemp, der
tidligere havde været i psykiatrisk behandling for pædofili-relateret
exhibitionisme/blotteri, ser en ensom 15-årig danske Camilla Petersen, der
sidder og tegner natur

Han afklær sig og onanerer og henvender sig til Camilla for at se hende
nøgen, og der bliver tumult og han strangulerer hende med noget af hendes
tøj, gemmer hende, tar båden til England, fatter udåden, gemmer medbragt tøj
og lineal fra pigen, rejser tilbage til øen, tager 80 potentielt dræbende
piller, ringer til politiet og anmelder sig selv, reddes pr udpumpning,
tilstår at han var nødt til at dræbe hende, fordi hun havde set hans ansigt
og kunne udpege ham til politiet.

Hvis der ikke var gået panik i hende, da hun overraskedes af mr Kemp, kunne
hun måske have været venlig og lade ham se hende nøgen og sagt noget - evt
overdrevent liderligt - om at imorgen vil hun gerne elske med sådan en flot
og mandig brite, men lige nu har hun mavepine. Den måde at forebygge mord,
er mig mere sympatisk end hævnstraf

(der måske øger og øger tendens til ny mord)

Om jeg selv kunne have tacklet en livstruende aparte 100 kg mand på klog
vis, ved jeg ikke. Men skoler spilder de unges tid med masser af rollespil
og unyttig, kunstnerisk dramatik, og her kunne de gøre nytte.

------------

Samtidig med dette mord, skriver aviserne om en dansk kone, der dræber
manden som længe har tævet hende. Kniv i hjertet.

Og om Løgstør-betjentene der var øm over deres politibil, hvis bagrude en
arrestant i håndjern sparkede ud, så de stoppede bilen på en øde vej, trak
ham ud af bilen og passiviserede ham dødeligt, måske med knæ mod hjerte.

Vi hidser os mest op over den usle britiske morder, hvis unge smukke offer
ikke havde anden medskyld end lidt uigennemtænkt normaladfærd.

Han får livsvarigt - de andre får ca to hhv. nul års fængsel.

Eneste interessante forebyggelse er den der virker.

Politi bør vedr husspetakler anbefale, at man flytter fra hinanden. Og at
ellers er begge skyldige i forværret vold.

Hvis politibiler ikke indrettes, så bagrum kan gøres til gummicelle, hvor
arrestanten ikke kan skade noget ved spark, så må man give politifolkene
gummikugler eller kvægstave, hvormed de ufarligt kan passivisere.

Noget tyder på, at politifolkene har fejlet aggressivt og et tab af et halvt
års løn ku være berettiget.

-

Fra : LR

Dato : 22-07-02 08:20

Anders Peter Johnsen skrev i meddelelsen
<3d3a443f$0$80809$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>...

> [...]
opmåling
>af lykke i kraft af antallet af individer.
>
>Hvad med INDIVIDETS lykke? Og dets ret og frihed til lykke?

Ja, ja... hvis et individ fx lever det søde liv med rolls royce i garagen og
østers til morgenmad, så opvejer hans høje livskvalitet, at der ligger 100
mennesker og kreperer af sult ude på hans fortov...

Fra : Bo Warming

Dato : 22-07-02 08:36

"LR" <noemail@cc.dk> wrote in message
> [...]

> østers til morgenmad, så opvejer hans høje livskvalitet, at der ligger 100
> mennesker og kreperer af sult ude på hans fortov...

Det berømte korpsånd-axiom "Lov og moral skal stræbe mod størst mulig lykke
for flest mulig" er ikke om at handle stor kapitalist-lykke ctr.
ligegyldige taber-smerter

Det er om at bevidstgøre hvordan alle leveregler og politikerbeslutninger
har fordele og bagdele, som vi med erfaring og intuition kan afveje
optimalt - fx droppe nogle få dyre transplantationer for at hundred kan
få hofte og stær operation.

Selvfølgelig bør 3 på en redningsbåd æde den svageste, hvis det er eneste
håb om at nogen reddes. At alle dør af sult, er dumt. At det er ulækkert at
formulere, bør man se stort på.
Og hvis en vittig formulering om at sende 12-20-årige piger til
Paraguay-bordeller er måske sidste chance for at vække danskerne til dåd, så
skidt pyt med om nogle, der altid vil være imod, kan kalde det sympati for
slavehandel.

Fra : Chokmah

Dato : 20-07-02 18:26

On Sat, 20 Jul 2002 15:27:14 +0200, "Unlimited"
<-unlimited-@get2net.dk> wrote:

>Nu gider jeg sgu ikke høre på ham længere.....
>
>-Flemming

well so be it - men det er jo ikke skide meget om samliv og sex hvem
du gider læse .... så Fleming i fremtiden sæt fut UD AF GRUPPEN når du
ikke er topick - hvis du ikke ved hvodan så spørg på denne post i
snak.snik så er hjælpen på vej
MvH
Bo M Mogensen

fut :dk.snak.snik

--
http://www.chokmah.dk/
No Tame dog is gonna take my bone (Lou Reed)

Fra : CeeJay

Dato : 21-07-02 01:43

> Nu gider jeg sgu ikke høre på ham længere.....

Jeg blokerede ham i nyhedsgruppen for længe siden.
Normalt kan man jo sige at man kan bare ignorere det .. men det fandt jeg at
jeg netop ikke kunne.
Jeg kunne ikke lade være med at blive irriteret eller prøve at tale ham til
fornuft og ingen af delene bragte mig nogen vegne.

Når min newsreader filtrerer ham ud ham så føler jeg en langt større ro og
kan slappe af når jeg en sjælden gang for tid til at læse DSS.

Jeg kan kun anbefale metoden.
Det afstresser virkeligt !

Mvh
CeeJay (punktum) dk

Fra : Keld Gydum

Dato : 21-07-02 07:16

CeeJay skriver bla:

> Når min newsreader filtrerer ham ud ham så føler jeg en langt
> større ro og kan slappe af når jeg en sjælden gang for tid til at
> [...]

Hej CeeJay .....

Jeg har brugt det samme og er ganske enig - det er
begrænset hvad jeg vil forholde mig til af vrøvl
og propaganda som ikke hænger sammen ..
TAK for vores Killfilter i OE ... !

Med venlig hilsen
Keld Gydum
--
Bangsbo Design - Danmark
Farver - Kunst - Mad - og Musik er subjektive oplevelser.

Fra : Chokmah

Dato : 21-07-02 15:40

On Sun, 21 Jul 2002 02:43:18 +0200, "CeeJay"
<usenet2002@ceejay.cjb.netREMOVEthisSPAMfilterTOreply> wrote:

HI CeeJay

>Jeg blokerede ham i nyhedsgruppen for længe siden.
>CeeJay (punktum) dk

nu er du jo gammel i gårde og der har lige været MANGE TRÅDE om at
folk tilkendekviinver at de har sat BW I KILL filter og hvad de ellers
mener om BW og nu var dte lige stoppet - når du skriver det så ky du
godt lige fut ud af gruppen
MvH
Bo MM

fut :dk.snak.snik