S1M0NE
Fra : Thomas Mouritsen

Dato : 20-07-02 14:31

http://www.apple.com/trailers/newline/simone.html

Den tror jeg bliver rigtig interessant.

Thomas

Fra : Klaus G.

Dato : 20-07-02 18:19

> http://www.apple.com/trailers/newline/simone.html
>
> Den tror jeg bliver rigtig interessant.

Jep, og så er der kommet en ny trailer ud til den
http://www.apple.com/trailers/newline/simone_tlr2.html

Men den kager på min computer... :(

--
Klaus G. / Seth-Enoch

klaus_godt@hotmail.com

Fra : Jan Richardy

Dato : 20-07-02 19:08

"Klaus G." <klaus_godt@hotmail.com> wrote in message
> Jep, og så er der kommet en ny trailer ud til den
> http://www.apple.com/trailers/newline/simone_tlr2.html
> Men den kager på min computer... :(

Jeg kan heller ikke se den sidste halvdel af den, hvis det er det du tænker
på? Og jeg har endda quicktime 6 ...
Nogen som kender den danske premieredato?

---

Jan Richardy

"Hey, I'm telling you, the pigman is alive!"
.... more sein-quotes on www.richardy.dk

Fra : Klaus G.

Dato : 20-07-02 20:44

> Jeg kan heller ikke se den sidste halvdel af den, hvis det er det du
tænker
> på? Og jeg har endda quicktime 6 ...
> Nogen som kender den danske premieredato?

Jeg har QuickTime Pro, men tror ikke det har noget med afspilleren at gøre,
hvis du ligger mærke til, så er lyden også bagud...

--
Klaus G. / Seth-Enoch

klaus_godt@hotmail.com

Fra : Morten Bowman Hansen

Dato : 20-07-02 22:45

On Sat, 20 Jul 2002 21:43:52 +0200, "Klaus G."

Samme her, jeg har også Pro 5

Morten
morten@bowman.dk

Fra : zcully

Dato : 20-07-02 19:38

he he ja den ser feeed ud
Glæder jeg mig til.

Gad vide hvornår den dukker op i DK??
Måske til oktober eller sådan noget

/Zcully

Fra : Peter Tønnesen

Dato : 21-07-02 01:32

> http://www.apple.com/trailers/newline/simone.html
>
> Den tror jeg bliver rigtig interessant.

Ja, umiddelbart Men, Al Pacino som computergeni? Naaaaah. Og så igen,
Truman show var sku og er en fed og overraskende film. Surprise me

Peter

Fra : Jakob Madsen

Dato : 21-07-02 19:00

> http://www.apple.com/trailers/newline/simone.html
>
> Den tror jeg bliver rigtig interessant.

Tja, jeg synes nu at den ser lidt lam ud, men jeg kunne heller ikke lide
Trueman Show!

--
mvh:// Jakob Madsen
mail:// jakob@zoidberg.dk