Reservedel til PowerMac 8600 søges!
Fra : Michael Hillerup

Dato : 20-07-02 13:36

Hej!

Jeg står og mangler det beigefarvede cover til CD-ROM porten på min
gamle PM 8600...
Er der nogle her i forummet, der evt. ligger inde med et sådant, eller
evt. har viden om, hvor jeg kan få fingre i et sådant?

Venligst,

Michael Hillerup

Fra : Hanne Hertzog

Dato : 20-07-02 22:25

6inc@image.dk writes:
> [...]
>Er der nogle her i forummet, der evt. ligger inde med et sådant, eller
>evt. har viden om, hvor jeg kan få fingre i et sådant?

Jeg mangler bare et låg, foran en harddisk til sådan en, så hvis du nu får
en masse tilbud, så kan jeg såmen godt bruge et, selvom det er til CD. Det
vil i alle tilfælde se bedre ud end det gabende hul jeg har nu

Hilsen Hanne

Min adresse er Hanne@enterpol.dk

Fra : Michael Hillerup

Dato : 21-07-02 12:41

Hanne Hertzog <hanne@enterpol.dk> wrote:

> [...]
> en masse tilbud, så kan jeg såmen godt bruge et, selvom det er til CD. Det
> vil i alle tilfælde se bedre ud end det gabende hul jeg har nu

Jeg vil have det i tankerne, når tilbuddene begynder at vælte ind...

Michael Hillerup

Fra : Villy Erichsen

Dato : 21-07-02 02:09

In article <1ffi333.k7if7pn8spvmN%6inc@image.dk>, Michael Hillerup
<6inc@image.dk> wrote:

> [...]
> Er der nogle her i forummet, der evt. ligger inde med et sådant, eller
> evt. har viden om, hvor jeg kan få fingre i et sådant?

Ved du om det passer sammen med 8500 ?
Hvis det gør har jeg et fra en "slagtet" maskine du må få.
Der er både CD - Diskettet og en dækplade. (til Hanne)

--
Venlig hilsen Villy Erichsen
Signatur=sig natur: Natur - naturligvis.

Fra : Michael Hillerup

Dato : 21-07-02 12:41

Villy Erichsen <villyerich@post99.tele.dk> wrote:

> Ved du om det passer sammen med 8500 ?
> Hvis det gør har jeg et fra en "slagtet" maskine du må få.
> Der er både CD - Diskettet og en dækplade. (til Hanne)

Det tror jeg ikke det gør, da 8500'er designet er radikalt anderledes
end 8600'er designet, der ligner de første G3 minitowers...

Men ellers tak for tilbuddet...

Venligst,

Michael Hillerup

Fra : Elle

Dato : 08-09-02 22:44

On 21/07/02 3:09, in article [ÿÁTTCLE], "Villy Erichsen"
<villyerich@post99.tele.dk> wrote:

> Ved du om det passer sammen med 8500 ?
> Hvis det gør har jeg et fra en "slagtet" maskine du må få.
> Der er både CD - Diskettet og en dækplade. (til Hanne)

Hej Villy - jeg har prøvet at skrive på din private mail - det gik ikke.

Jeg er interesseret i at vide, om du stadig har slagtedele fra 8500'eren.
Jeg søger det stykke plastic, der holder on-lampen.

Er det noget, du har?

Hilsen Elle