Bio-Drain
Fra : Lene

Dato : 20-07-02 13:14

Hej

Ved nogen om de dansk-opfundne "bio-drain" er til hjælp (sætter gang i
vægttab), hvis man ellers spiser fornuftigt og motionerer. Jeg kan næsten
ikke tvinge mig selv under 1800 kc om dagen (ligger normalt 1800-2200 kc),
og taber mig derfor ikke, selv om jeg spiser sundt og motionerer decideret
ca. 3 t ugl.
Jeg trænger til at tabe ca. 10 kg, og ved at jeg med en kost på omkr. 1500
kc nok vil smide ½ kg ugl. Men jeg bliver utroligt SULTEN når jeg prøver, og
så sker det at jeg griber de forkerte, søde og usunde sager mellem
måltiderne (spiser altid 6-7 gange dgl).
VH Lene