Andet multimedie
bentjuul 3670
Sony digicam; DSC-F1
Fra : Christopher Tracy

Dato : 20-07-02 13:21

Hej

Har et Sony DSC-F1 digicam, som jeg gerne vil prøve at connecte til min
bærbare, med den infrarøde port, men men men.... softwaren vil ikke
indstalere, den sw der fulgte med, den er selvfølgelig også til win 95 og
jeg kører win2k. Så var det jeg tænkte på, kan det virkelig passe at man
ikke akn få noget software der passer til win2k ?

(Håber det er den rigtige gruppe - man kan jo godt sige det har noget at
gøre med grafik, ikk')

På forhånd tak
/C.T.

Fra : Aphex

Dato : 20-07-02 15:55

"Christopher Tracy" <goldartist@yahoo.com> wrote in message
> [...]
> selvfølgelig også til win 95 og jeg kører win2k. Så var det jeg
> tænkte på, kan det virkelig passe at man ikke akn få noget

Det ser ikke sådan ud iflg. denne side:
http://www.ita.sel.sony.com/support/dvimag/cybershot/softupdates/

Seneste update til Cyber-shot DSC-F1 var 1/5-2000

> (Håber det er den rigtige gruppe - man kan jo godt sige det har
> noget at gøre med grafik, ikk')

Jooe, men det er vist noget langt ude. Nu har jeg alligevel svaret
og er ikke sikker på hvilken anden gruppe man bruger til den slags.
news:dk.edb.internet.software måske?

Prøv dog for en sikkerheds skyld at kontakte SONY Danmark på
telefon: 43 55 70 00 og hør dem ad. Det kan jo være de kender
tricket til at løse problemet uden ny software.

--
Jesper

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 20-07-02 22:16

Sat, 20 Jul 2002 16:55:25 +0200, skrev "Aphex"
<news@DÅSEKØDaphex.dk>:

>Jooe, men det er vist noget langt ude. Nu har jeg alligevel svaret
>og er ikke sikker på hvilken anden gruppe man bruger til den slags.
>news:dk.edb.internet.software måske?

Nej, news:dk.edb.system.ms-windows vil være den rigtige gruppe
til spørgsmål om Windowssoftware, hvortil der ikke findes en
specifik undergruppe.

med venlig hilsen
Knud
--
Er du i tvivl om hvilken nyhedsgruppe, du skal bruge?
Du kan læse alt om de forskellige grupper på

Fra : Christopher Tracy

Dato : 21-07-02 11:09

Hej

> Det ser ikke sådan ud iflg. denne side:
> http://www.ita.sel.sony.com/support/dvimag/cybershot/softupdates/

Ja det har jeg godt nok set, men det kunne jo være at der var nogen der
havde fundet noget et andet sted.

> Prøv dog for en sikkerheds skyld at kontakte SONY Danmark på
> telefon: 43 55 70 00 og hør dem ad. Det kan jo være de kender
> tricket til at løse problemet uden ny software.

Ja det kunne da være jeg skulle prøve det, jeg kan jo ikke være den eneste
der har problemet :-/

/C.T.