Peugeot Speedake
Fra : Jon Larsen

Dato : 20-07-02 11:07

Hejsa.. hvad kan man tillade sig at forlange for en Peugeot Speedake fra 96
med 13.000 på klokken. Den er pænt holdt, men har lidt skønhedsfejl rundt
omkring, men ellers køre rigtig godt.

Den har desuden tuncylinder på, med Leovincy Straight race-udstødning, 19 mm
karb, polinivariator og gearing ved baghjulet, og så vidt jeg husker har
den også carbonmembran v. indsugningen.

Mange vil måske sige at den er slidt op af at køre med tun, men det er jeg
ret sikker på den ikke er.. fordi den ikke har kørt ret langt med tun på..
Desuden er Peugeot af et meget holdbart materiale..

MVH.
Jon Larsen
Gixxer 250 ( med Laserlyd)
Odense
Stud. Procesteknolog
"Før var jeg forvirret, det er jeg også nu, bare på et højere plan"

Fra : Jon Larsen

Dato : 24-07-02 12:33

er der slet ingen der har et bud ????

Jeg tænkte på omkring 5500,-

--
Jon Larsen
Gixxer 250

Fra : Michael Thomsen

Dato : 24-07-02 12:37

FUT: dk.marked.privat.knallert

Fra : Jon Larsen

Dato : 24-07-02 16:42

"> FUT: dk.marked.privat.knallert

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Det er ikke en slagsannonce men et venligt spørgsmål på hvad jeg kunne sælge
den for.
Ved godt at DK.Marked indeholder den slags..