dk.fritid.motorcykel. skilt
Fra : M Poll

Dato : 20-07-02 10:48

Hej NG

Jeg har stadig nogle (o; dk.fritid.motorcykel. skilte tilbage til salg
for 25 kr incl forsendelse. Hvis det har interesse så se på
www.martinpoll.dk , og send mig en mail.

Med venlig hilsen
Martin

Fra : D@lby

Dato : 20-07-02 21:14

"M Poll" <poll@adslhome.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Jeg har stadig nogle (o; dk.fritid.motorcykel. skilte tilbage til salg
> for 25 kr incl forsendelse. Hvis det har interesse så se på

Hvorfor mon sælger du dem for 25, når vi lige har betalt 205 hos Morten Juel
for nogle? :-/
--
-=D@lby=-
Suzuki GS500E '98

Fra : Arne Lorenzen

Dato : 20-07-02 21:25

"D@lby" <larsdalby@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
tilbage til salg

> Hvorfor mon sælger du dem for 25, når vi lige har betalt 205

Det er nok fordi det "kun" er en kraftig plastplade det er trykt
på, har selv lige købt en ved Martin og er godt tilfreds (også
med prisen), mangler kun lige at runde hjørnerne lidt før
montering
--
Arne / FZS 600

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 20-07-02 23:55

"D@lby" <larsdalby@hotmail.com> wrote in message

> Hvorfor mon sælger du dem for 25, når vi lige har betalt 205 hos Morten
Juel
> for nogle? :-/

Dem vi har bestilt hos Morten Juel er "rigtige" nummerpladeholdere hvor
nummerpladen kommer til at sidde forsænket i holderen.

Den Martin har til salg er "kun" en plade som sidder bagved og er således
ikke en nummerpladeholder som sådan. Men det er vel smag og behag. Jeg vil
personligt hellere have en rigtig nummerpladeholder som også beskytter
nummerpladen.

Hilsner,

Tony
Divvy '01
www.divvy.dk

Fra : Dennis Hellan Peders~

Dato : 21-07-02 10:17

"Tony Lorentzen" <tonySPAMMERGOAWAY@lorentzen.com> skrev i en meddelelse
> "D@lby" <larsdalby@hotmail.com> wrote in message
> Den Martin har til salg er "kun" en plade som sidder bagved og er således
> ikke en nummerpladeholder som sådan.

Nemmerlig !, det er "kun" en/et udprint der er blevet lamineret
Og det er ikke nedværdigende ment, det kan da være fint nok, hvis det er det
man vil have,
men jeg vil også hellere have en ramme,der ligner dem som der sidder på
bilerne.

--
Hilsen
Dennis Pedersen

Fra : M Poll

Dato : 21-07-02 12:51

og er således

> [...]
det
> man vil have,
> men jeg vil også hellere have en ramme,der ligner dem som der sidder på

Hej Dennis.

Der tager du fejl. Det er ikke et udsprint der er lamineret
Det er trykt på tyk PVC plade hos en professionel trykkker. Måske blander
du det sammmen med dem jeg lavede sidste år der netop var den løsning du
skriver om.

Med venlig hilsen
Martin Poll
www.martinpoll.dk

Fra : Jørgen Winther

Dato : 24-07-02 21:56

"M Poll" <poll@adslhome.dk> wrote in message
> Det er trykt på tyk PVC plade hos en professionel trykkker.

Nemlig! Jeg har nu fået mig et par stykker, og de er da meget pæne - den éne
kommer til at gøre gavn som prøvepladeholder (til prøveplader af
klistermærke-typen), mens den anden skal monteres udenpå den originale
engelske nummerplade på BSA'en (så jeg slipper for at bore huller i den fine
original). Disse formål er skiltene helt perfekte til.

--
Jørgen