Midtfyn overlever
Fra : Mikael Eriksen

Dato : 20-07-02 08:59

og det kan man jo så enten græde eller glæde sig over!

/m

Fra : Henrik Fuglesang

Dato : 20-07-02 10:06

> og det kan man jo så enten græde eller glæde sig over!

Smag og behag er jo som bekendt forskellig fra person til person og jeg har
da aldrig hørt om nogle der er blevet "tvunget" til, at løse entre til
Midtfyns Festivalen!

venlig hilsen

Henrik Fuglesang

Fra : Lars B.

Dato : 20-07-02 11:03

In article <3d39280f$0$56284$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>,
usenet@henrikfuglesang.dkx says...

> Smag og behag er jo som bekendt forskellig fra person til person og jeg har
> da aldrig hørt om nogle der er blevet "tvunget" til, at løse entre til
> Midtfyns Festivalen!

Man kunne jo tænke sig at nogle afde mennesker der bor i nærheden af
festivalen gerne så den lukke. Der er jo altid nogle der skal være
utilfredse.
--

Lars B
"Diskussioner ødelægges tit af folk,

Fra : Mogens Laursen

Dato : 20-07-02 13:02

"Lars B." <lbe@mailme.dk> skrev i en meddelelse

> Man kunne jo tænke sig at nogle afde mennesker der bor i nærheden af
> festivalen gerne så den lukke. Der er jo altid nogle der skal være
> utilfredse.
> --

Tvivler jeg på, Ringe by og især de beboere der er tæt på festivalpladsen
tjener KASSEN på at sælge tyskerøl, mad og bad til de glade festivalgæster.

Mogens

Fra : John K

Dato : 20-07-02 16:25

> Smag og behag er jo som bekendt forskellig fra person til person og jeg
har
> da aldrig hørt om nogle der er blevet "tvunget" til, at løse entre til
> Midtfyns Festivalen!

Nej det er rigtigt, men til gengæld kunne det være de lokale gerne så
Midtfyns festivalen i sin nuværende form lukket, så de selv kan starte en ny
og "lokalejet" festival op.

Mvh

John K

Fra : zcully

Dato : 20-07-02 19:39

Har jeg faktisk ikke hørt før nu.
Hvordan overlevede de? Hvor fik de penge fra?

/Zcully

Fra : Lars K. Nielsen

Dato : 20-07-02 20:58

On Sat, 20 Jul 2002 20:39:00 +0200, "zcully" <zcully@hotmail.com>
wrote:

>Har jeg faktisk ikke hørt før nu.
>Hvordan overlevede de? Hvor fik de penge fra?
>
>/Zcully

Ifølge DR's tekst-tv (s. 119, hvis nyheden stadig er der) har
festivalen indgået en aftale med kreditorerne om at halvere
tilgodehavenderne. En aftale som de 70 foreninger, der har penge til
gode, dog endnu ikke har godkendt (stadig iflg. DR TTV)

-lkn

Fra : Ove Kristensen

Dato : 21-07-02 02:09

"Lars K. Nielsen" <nielsendenmark@hotmail.com> skrev i en meddelelse
[klip]
> En aftale som de 70 foreninger, der har penge til
> gode, dog endnu ikke har godkendt (stadig iflg. DR TTV)

Så kan man da heller ikke sige at festivallen har overlevet når kreditorerne
endnu ikke har godkendt forslaget