Erfaringer med wanna save
Fra : Lars Madsen

Dato : 20-07-02 08:15

Er der nogle der har haft dårlige erfaringer med wanna-save?
Og er der nogle der ved om den T65 wanna-save sælger med Telia abonnement er
simlåst?

--
Hilsen Lars Madsen

Fra : **TRADS**

Dato : 20-07-02 08:35

Jeg har svaret på mail.....!!

Fra : Lars Christensen

Dato : 20-07-02 13:41

On Sat, 20 Jul 2002 09:35:16 +0200, "**TRADS**" <trads@maskulin.dk>
wrote:

>Jeg har svaret på mail.....!!

Hvorfor må vi ikke få svaret her i gruppen?

Lars

Fra : MaRk

Dato : 20-07-02 08:59

Har hørt den ER simlåst....
Jeg har lige købt den kos tele-k.dk (telekæden) med telia og den var
simlåst....
Det er både første og sidste gang jeg har handlet hos www.tele-k.dk de har
nok den dårligste service i dk

Fra : **TRADS**

Dato : 20-07-02 10:36

"> Det er både første og sidste gang jeg har handlet hos www.tele-k.dk de
har
> nok den dårligste service i dk

Hvad tænker du helt præcist på ??

Fra : MaRk

Dato : 20-07-02 14:01

"**TRADS**" <trads@maskulin.dk> skrev i en meddelelse

> "> Det er både første og sidste gang jeg har handlet hos www.tele-k.dk de
> har
>
> Hvad tænker du helt præcist på ??

Jeg har snakket med en som kunne vælge T65 i alle tre farver, så jeg spurgte
da om jeg også kunne få den i en anden farve og svaret var NEJ!
Iøvrigt har du meget ringe produktviden

Fra : Christian

Dato : 20-07-02 16:55

Fordi du kun kunne få den i éen farve ????
Hvad faen har det med dårlig service at gøre ????

Chr

Fra : MaRk

Dato : 20-07-02 17:20

Den dårlige service ligger i at andre har fået valget om den i andre
farver.....
Desuden reklamerer de med den på www.boomtown.net i polarblue!

Fra : Jacob Andersen

Dato : 20-07-02 20:37

Men hvis tele-k ikke længere havde den i andre farver er der jo ikke så
meget at gøre ved det. Hvis du kommer i Netto og de ikke har flere af deres
spotvarer er der jo heller ikke tale om dårlig service. Man plejer at kalde
det "udsolgt", det er ikke så fedt, men dårlig service er det sgu heller
ikke.

/Jacob

> Den dårlige service ligger i at andre har fået valget om den i andre
> [...]

---

Fra : MaRk

Dato : 20-07-02 20:50

Jamen de sige ikke den var udsolgt i den farve, de sagde de aldrig havde
haft det!

---

Fra : Jacob Andersen

Dato : 21-07-02 15:54

Lyder sært, det må jeg give dig ret i.

/Jacob

> Jamen de sige ikke den var udsolgt i den farve, de sagde de aldrig havde
> [...]

---

Fra : Hov-Hov

Dato : 20-07-02 11:29

> Er der nogle der har haft dårlige erfaringer med wanna-save?

Tja. Jeg købte en defekt mp3 afspiller til min t65 hos dem for 1 måned siden
og venter stadig på at få pengene tilbage for den!! Jeg har været så heldig
at komme igennem til dem telefonisk én gang for 3 uger siden hvor de lovede
at jeg ville få pengene omkring den 8.7 hvor deres regnskabschef skulle være
kommet tilbage fra ferie..

I går kom jeg så hjem fra ferie og har stadig intet hørt fra dem!

Andre med samme problem?

Mvh. Johnny