Skærmopløsning
Fra : JLA

Dato : 20-07-02 07:34

Hej Gruppe

Jeg er igang med at lave en side, hvor jeg er stødt ind i et problem med
skærmopløsning.
Jeg kører 1024*768, så langt så godt, men hvis en bruger sidder med en
skærmopløsning på 800*600, så ser det mildest talt frygteligt ud, er der en
der har en god løsning, evt. et link til en side hvor jeg kan læse om det
(gerne Dansk)

mvh
Jens Jørgen

It's nice to be important...
but it's more important to be nice!

Fra : John H.

Dato : 20-07-02 07:41

"JLA" <jla@jlafoto.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
en
> der har en god løsning, evt. et link til en side hvor jeg kan læse om det

Du kan starte med at læse følgende artikler (de to første er på dansk).
http://html.dk/artikler/00025
http://www.html.dk/artikler/00023/
http://www.evolt.org/article/Liquid_Tables/20/2321/index.html

Fra : Brizz

Dato : 23-07-02 13:29

> [...]
en
> der har en god løsning, evt. et link til en side hvor jeg kan læse om det

Det eneste der vel egentlig sker er vel bare at der kommer scroolbars i
siderne????
Brian