Jarre musik -hvad er det nummeret hedder
Fra : preben nielsen

Dato : 19-07-02 20:27

Jeg søger navnet på et Jean Michel Jarre nummer jeg husker fra år
tilbage. Det er lidt latinamerikansk i stil og er vist sidste
nummer på LP'ens ene side - vistnok efter et lille mellemspil, som
lyder som en tog-afgang.

Anyone ?

--
/\ preben nielsen
\/\ prel@post.tele.dk

Fra : Lars Hedegaard Peder~

Dato : 19-07-02 20:39

"preben nielsen" <prel@post.tele.dk> wrote in message

> [...]
> tilbage. Det er lidt latinamerikansk i stil og er vist sidste
> nummer på LP'ens ene side - vistnok efter et lille mellemspil, som

Det må være fra "Waiting for Cousteau". Det første nummer (ikke det sidste)
hedder "Calypso".
Du kan høre den her: http://www.towerrecords.com/product.asp?pfid=1033674
Vældig god plade i øvrigt.

Mvh. Lars

Fra : Lars Hedegaard Peder~

Dato : 19-07-02 20:46

"Lars Hedegaard Pedersen" <hedegaard@FJERNDETTEmail.dk> wrote in message

.....og så er den i øvrigt ikke fra 1995 (som der ellers står på
towerrecords.com), men fra 1990.

Fra : preben nielsen

Dato : 19-07-02 22:29

"Lars Hedegaard Pedersen" <hedegaard@FJERNDETTEmail.dk> skrev i en
meddelelse news:3d386ad1$0$56198$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> "preben nielsen" <prel@post.tele.dk> wrote in message

> Det må være fra "Waiting for Cousteau". Det første nummer (ikke
det sidste)
> hedder "Calypso".

Nej, desværre. Det er ikke den. Latinamerikansk er måske ikke den
rigtige betegnelse.... Der er megen rytme i den jeg søger. Kan det
passe at det er på Magnetic Fields LP'en mon ?

--
/\ preben nielsen
\/\ prel@post.tele.dk

Fra : Lars Hedegaard Peder~

Dato : 19-07-02 22:44

> Nej, desværre. Det er ikke den. Latinamerikansk er måske ikke den
> rigtige betegnelse.... Der er megen rytme i den jeg søger. Kan det
> passe at det er på Magnetic Fields LP'en mon ?

Måske... http://www.towerrecords.com/product.asp?pfid=1033681

Ellers prøv selv:
http://towermusic.endeca.com/towermusic?n=0&att=Performer+jean%20michel%20ja
rre&cs=jean%20michel%20jarre&csn=5&csr=1&csm=38257769&dym=1&act=M26&sid=0E0E
3D3886F1

Mvh. Lars

Fra : Morten Bowman Hansen

Dato : 20-07-02 01:04

On Fri, 19 Jul 2002 23:29:16 +0200, "preben nielsen"
<prel@post.tele.dk> wrote:

> [...]
>rigtige betegnelse.... Der er megen rytme i den jeg søger. Kan det
>passe at det er på Magnetic Fields LP'en mon ?

Jeps jeg er 100% sikker på at det er det sidste nummer på Magnetic
Fields. Der er tog og noget rumba-agtigt

Morten
morten@bowman.dk

Fra : Lars Kim Lund

Dato : 20-07-02 08:41

Hej "preben nielsen" <prel@post.tele.dk>

>Nej, desværre. Det er ikke den. Latinamerikansk er måske ikke den
>rigtige betegnelse.... Der er megen rytme i den jeg søger. Kan det
>passe at det er på Magnetic Fields LP'en mon ?

Der er et Rumba nummmer på Magnetic Fields. Det er sikkert det.

--
Lars Kim Lund
http://www.net-faq.dk/

Fra : Esben I.

Dato : 19-07-02 23:33

preben nielsen wrote:

> [...]
> tilbage. Det er lidt latinamerikansk i stil og er vist sidste
> nummer på LP'ens ene side - vistnok efter et lille mellemspil, som

The Last Rumba - vistnok fra "Equinoxe"
mvh
Esben I.