xwing under winxp
Fra : Anders S..

Dato : 19-07-02 19:15

efter at have broklet lidt frem og tilbage og dl patches fra Lukas arts
hjemmeside er det stadig ikke lykkedes mig at få liv i mit gamle xwing spil
under winxp.

er der en der har et bud på hvordan jeg kommer i gang.

(har prøvet at sætte programmet til at være win 95 kompatibelt)

MVH
Anders

Fra : Dorthe Aagaard Niels~

Dato : 19-07-02 22:40

> [...]
spil
> under winxp.
>
> er der en der har et bud på hvordan jeg kommer i gang.
Jeg havde for lidt siden problemer med star wars racer 1 også under xp, men
fik det tip her i gruppen at lade medeia player køre i bagrunden, jeg
tvivlede lidt i starten med det, men det virker sku'. Siden det er samme
firma, der har lavet de 2 spil, så prøv med mediaplayer, du behøves ikke at
afspille noget bare at den står i bagrunden. Kunne jo være det også hjalp
på dit problem. Mit problem var at når jeg crashede med flyet frøs billede
men lyden var der stadig, kun en ting at gøre at slukke compen.

Hygge og God Weekend

AngelFire