køb af vandbeholder til regnvand ?
Fra : Jan Arentoft

Dato : 19-07-02 19:08

Hvor køber jeg en vandbeholder på ca 1m3 ?

Måske 1½m3

Jan

Fra : Finn

Dato : 19-07-02 21:53

"Jan Arentoft" <dko9927d@remove@post.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> Hvor køber jeg en vandbeholder på ca 1m3 ?

Det gør du hos P. Toft solbakkevej i Odder 86 54 13 19

Nu da du har hemmelig adresse er det ikke sikkert det er det sted
der er nærmest dig.

Finn

Fra : Jan Arentoft

Dato : 21-07-02 21:00

> Det gør du hos P. Toft solbakkevej i Odder 86 54 13 19
>
> Nu da du har hemmelig adresse er det ikke sikkert det er det sted
> der er nærmest dig.
>
> Finn
UBS
KBH tak....

Fra : Lars Clement

Dato : 22-07-02 23:21

Det kan jeg også hjælpe med i Kolding Haderslev området : 300,- for 1000 L
med tappehane og synlig niveau

--
Venligst

Lars Clement
clement@post9.tele.dk

Fra : Jan Arentoft

Dato : 23-07-02 08:57

> Det kan jeg også hjælpe med i Kolding Haderslev området : 300,- for 1000 L
> med tappehane og synlig niveau

JA tak

Hvad er adr tlf nummer.
Jeg skal til Haderslev i uge 32, og skal aligevel have en anhænger med.
Er den 1 x 1 x 1 Meter ?