Kan ikke se appletter i IE 6!!
Fra : Morten Vigsø

Dato : 19-07-02 18:50

Hej! Jeg har et MEGET irriterende problem med IE 6! Jeg kan ikke se
java-appletter! Jeg har prøvet ALT! Det gider ikke at virke! Hvad skal jeg
gøre?! MvH Morten

Fra : Christian Andersen

Dato : 19-07-02 20:56

Morten Vigsø wrote:

> Hej! Jeg har et MEGET irriterende problem med IE 6! Jeg kan ikke se
> java-appletter! Jeg har prøvet ALT! Det gider ikke at virke! Hvad skal jeg
> gøre?! MvH Morten

Prøv at se om dine sikkerhedszoner er sat forkert/rigtigt:

Tools -> Internet Options -> Security

Hvis det ikke hjælper, må du hellere spørge i en windows-specifik gruppe:

dk.edb.software.(et-eller-andet-jeg-ikke-kan-huske)

--
..signature

Fra : Allan E

Dato : 20-07-02 13:04

"Morten Vigsø" <staal@tdcadsl.dk> wrote in message
> Hej! Jeg har et MEGET irriterende problem med IE 6! Jeg kan ikke se
> java-appletter! Jeg har prøvet ALT! Det gider ikke at virke! Hvad skal jeg
> gøre?! MvH Morten

Har du også prøvet at installere en JVM ??
Microsoft har besluttet ikke at installere nogen JVM pr default fra og med
IE6. Det er nok det der er dit problem.
Og nu hvor du alligevel skal hen og installere kan du ligesågodt hente den
rigtige fra SUN: <http://java.sun.com/getjava/download.html>

Mvh Allan E

Fra : Henrik Daae

Dato : 30-07-02 13:13

Morten Vigsø <staal@tdcadsl.dk> wrote:

> Hej! Jeg har et MEGET irriterende problem med IE 6! Jeg kan ikke se
> java-appletter! Jeg har prøvet ALT! Det gider ikke at virke! Hvad
> skal jeg gøre?! MvH Morten

Du kan hente en Java Virtual Machine her:

http://alm.bankdata.dk/showhtml.asp?ID=518

Den duer dog ikke hvis du kører Windows 2000 - der skal du istedet hente
Service Pack 2 på Windowsupdate.

--
Mvh. Henrik

Fjern 'ingenreklamer' fra min mailadresse.

Fra : janus141

Dato : 07-08-02 08:20

"Morten Vigsø" skrev d. 19-07-02 18:50 dette indlæg :
> Hej! Jeg har et MEGET irriterende problem med IE 6! Jeg kan ikke se
> java-appletter! Jeg har prøvet ALT! Det gider ikke at virke! Hvad skal
jeg
> gøre?! MvH Morten

Har du installeret JDK ?? I så fald er din IE sikkert sat op til at
bruge denne installations medfølgende JVM, og den virker ikke i IE...
inde under advanced i internet settings skal du slå denne JVM fra, så IE
bruger Microstofts egen (hvis du har installeret winXP, ska du så lige
hente denne JVM fra microsofts website) Så burde det virke.... altså
hvis det er det, der er problemet

vh Janus

http://www.kandu.dk/