Gel-sæde til Bandit
Fra : Henrik Borré

Dato : 19-07-02 18:29

Hej NG

Nogen der har erfaringer med gel-sæde til Bandit?

Jeg blev opmærksom på dette muligvis mere komfortable sæde gennem Suzukis
egen (internationale) hjemmside:
http://www.suzukicycles.com/accessories/2002_mc_web/sportbikes/bandit/ba_tan
k_covers_seats/ba_gel_seats/part.htm

Et alternativ er jo selvfølgelig et sæde fra Corbin, men det er jo en
bekostelig affære (mig bekendt omkring 500 euro!). Men måske Suzukis (eget
producerede?) gel-sæde er et fornuftigt alternativ (pris iflg. ovenstående
hjemmeside: $165).

Lad mig høre fra Jer.

Mvh.

Henrik

Fra : Hans Bjarkov

Dato : 20-07-02 14:02

Hej Henrik

Jeg har et Corbin sæde på min Bandit1200S(1996). Det kan klart anbefales.
Selv efter mange timer i sadlen er der ingen ømhed. Jeg købte det på
postordre hos M&P i England for ca kr. 2.000 for omkring 5 år siden.

Mvh
Hans