VIRUS ADVARSEL
Fra : JK

Dato : 19-07-02 17:54

TDC Mobil advarer om en SMS virus udsendt til deres abonnenenter.

Teksten er " Du har en hemmelig beundrer Ring til xxxxxxxx "

Nummeret er et nummer til Skt Helena.

JK

Fra : Bachelor

Dato : 19-07-02 18:18

"JK" <packer@ofir.dk> skrev i en meddelelse news:3d3843d8$0$80790$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> TDC Mobil advarer om en SMS virus udsendt til deres abonnenenter.
>
> Teksten er " Du har en hemmelig beundrer Ring til xxxxxxxx "
>
> Nummeret er et nummer til Skt Helena.

Hvad har det med virus at gøre og hvem ville være så
dum at ringe til en ukendt udenlandsk nummer ?
Dem der gør det læser ikke her alligevel.

Fra : Kim

Dato : 19-07-02 18:39

Der er vel en grund til at de advare i tv-avisen
Det er også sket i Norge. Der var der mange der fik en stor telefonregning
Det er meget fint med en advarsel. Det er jo ikke der kan se hvor nummeret
kommer fra

Kim

Fra : Bachelor

Dato : 19-07-02 19:42

"Kim" <kim7@esenet.dk> skrev i en meddelelse news:3d384f19$0$56176$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> [...]
> Det er meget fint med en advarsel. Det er jo ikke der kan se hvor nummeret

Jeg har ikke set meddelelsen, men forstod det var en almindelig
SMS, ikke ? Hvis man svarer kan man vel se hvilket nummer
man ringer til, ikke ?
Hvis så ikke modtageren skal betale fra grænsen af vil der stå
en eller anden landekode evt. med et + foran ?

Fra : søren Christensen \(~

Dato : 19-07-02 20:14

"Bachelor" <not.working@nospam.net> skrev i en meddelelse

> [...]
> man ringer til, ikke ?
> Hvis så ikke modtageren skal betale fra grænsen af vil der stå
> en eller anden landekode evt. med et + foran ?

Jeg fik den her til aften. Hvis man trykker langt tid nok i beskeden ender
den med 8,67kr/30sek
Nummeret er 002905556
Så nej det er ikke så let at svare til det. Jeg prøvede at skrive "Fuck dig"
men jeg kunne desværre ikke sende til nummeret

Søren

Fra : Christian Andersen

Dato : 19-07-02 21:33

søren Christensen \(4200\) wrote:

> Så nej det er ikke så let at svare til det. Jeg prøvede at skrive "Fuck dig"
> men jeg kunne desværre ikke sende til nummeret

Ha! Jeg var lidt mere international og skrev "Fuck you", men fik samme
resultat som dig

--
..signature