X11 nam nam
Fra : Thomas Hjort

Dato : 19-07-02 17:53

Så en X11 for første gang i dag. Den er altså SUPER sej. Den holdt parkeret
ved Rigshospitalet, og havde været ned og ligge på venstre side, havde
'hudafskrabninger'.
Nogen her i gruppen, der har en eller har prøvet en?

Mvh Thomas
SV650S

Fra : Thomas Hjort

Dato : 19-07-02 17:57

"Thomas Hjort" <dsl54291@vip.cybercityFJERN.dk> skrev i en meddelelse
> Så en X11 for første gang i dag. Den er altså SUPER sej. Den holdt
parkeret
> ved Rigshospitalet, og havde været ned og ligge på venstre side, havde
> 'hudafskrabninger'.

Og det var i øvrigt sikkert derfor at den holdt ved Rigshospitalet :)

Mvh Thomas
- som så sig nødsaget til at komme en sådan bemærkning i forkøbet hehe .) -

Fra : Per Emborg

Dato : 19-07-02 23:44

Tja jeg har da haft en sådan i ca 2 år og kørt ca 20.000 på den
Og min har også haft hudafskrabninger
Og ja den kører bare godt
PS var der dk. plader på da jeg endnu ikke har mødt nogen på Danske plader
Og hvis du vil se nogen der sparker røv så se lige på
http://www.x-11.de/

X-Eleven
Per Emborg
mail@kvikkerten.dk

Fra : Thomas Hjort

Dato : 20-07-02 11:01

"Per Emborg" <mail@kvikkerten.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> PS var der dk. plader på da jeg endnu ikke har mødt nogen på Danske plader
> Og hvis du vil se nogen der sparker røv så se lige på

Ja, der var DK plader på. Hvilke plader har du på. Prøveplader?

Den er meget imponerende. Den udstråler i den grad power som jeg ikke har
set på nogen anden bike (måske lige vmax'en, men det er på en anden måde.).
Hvordan er den at køre på (kurver/motorvej/osv)? Hvad er tophastigheden?

Mvh Thomas

Fra : Per Emborg

Dato : 20-07-02 20:17

Jeg har plader på , alt andet tæller ikke :)
Ok så er der 2 mon ikke man kunne lave en klub
Det er nok den bedste allround MC som jeg har haft og prøvet og der har sku
været mange af alle slags
Den er ikke lynhurtig rundt i sving det er den for tung til 222 kg tør men
fra 0-150 kmt. er der ikke nogen der har taget mig endnu fek.s R1-ZX9R-BB-
SP1- men efter de 150 km/t så kommer de sku stærkt forbi
Topfarten er på klokken 275 km/t og mon ikke det er noget der ligner 260
Km/t og det er rigeligt for en
MC uden kåbe
Motoren er en Honda BB XX som er droslet dvs. de har taget toppen af og
givet det i bunden og så er der pillet et gear af og det er nok det der gør
at den får det optræk da max moment kommer ved ca 3500 omd.

PS jeg er ved at bygge en op til trackday + lidt Dragræssss og mon ikke den
er færdig om en mdr tid
X-Eleven
Per Emborg
mail@kvikkerten.dk

Fra : Thomas Hjort

Dato : 20-07-02 22:02

> PS jeg er ved at bygge en op til trackday + lidt Dragræssss og mon ikke
> [...]

Så link et par pics. Glæder mig til at se den :)

Mvh Thomas
SV650S

Fra : Kenneth Sørensen

Dato : 21-07-02 08:53

> Den er ikke lynhurtig rundt i sving det er den for tung til 222 kg tør men
> fra 0-150 kmt. er der ikke nogen der har taget mig endnu fek.s R1-ZX9R-BB-
> SP1- men efter de 150 km/t så kommer de sku stærkt forbi

Anytime your up to it....

...så må jeg prøve at ændre din statistik

Kenneth
R1

Fra : Per Emborg

Dato : 21-07-02 09:31

Jeg ved ikke hvad du har lavet ved den R1 ellers bliver du ked af det , og
siden du kører på R1 så må der være en stor chance for at du kender John
Bille og co. de har forsøgt sig med en del R1er så jeg er klar alle steder i
Jylland :))

X-eleven
Per Emborg
mail@kvikkerten.dk

Fra : Kenneth Sørensen

Dato : 21-07-02 09:53

"Per Emborg" <mail@kvikkerten.dk> wrote in message
> [...]
> Bille og co. de har forsøgt sig med en del R1er så jeg er klar alle steder

*glub* ..jeg sagde prøve.

Det var lidt for sjov, men jeg stiller da op hvis du på et tidspunkt kommer
over på djævleøen.

(Jeg får sikkert baghjul, men WTF, det er jo sjovt)

Kenneth
R1

(PS. prøv at besvare under den oprindelige post, bare for god ordens skyld

Fra : Per Emborg

Dato : 21-07-02 11:29

> [...]
> R1
>
> (PS. prøv at besvare under den oprindelige post, bare for god ordens skyld

Yep de fleste af de powerbike der har prøvet har haft det problem at de ikke
kan holde forhjulet i jorden og at de lige skal have et gearskifte mere :)
men når vi så kommer op i fart så er det lige vinden der sætter mig af :(
X-eleven
Per Emborg

Fra : Thomas Hjort

Dato : 21-07-02 13:29

> [...]

> R1
>
> (PS. prøv at besvare under den oprindelige post, bare for god ordens skyld

Jamen havde du ikke også en aftale med en VMAX ejer for et par måneder siden
? ;)

Mvh Thomas
SV650S

Fra : Per Emborg

Dato : 21-07-02 16:39

> Jamen havde du ikke også en aftale med en VMAX ejer for et par måneder
siden
> ? ;)
>
> Mvh Thomas
> SV650S

Øhhhh det tror jeg ikke ???

X-Eleven
Per Emborg

Fra : Thomas Hjort

Dato : 21-07-02 18:02

> siden

> Øhhhh det tror jeg ikke ???
>
> X-Eleven
> Per Emborg

Det var nu også Kenneth.

Mvh Thomas

Fra : Kenneth Sørensen

Dato : 21-07-02 18:34

> Jamen havde du ikke også en aftale med en VMAX ejer for et par måneder
siden
> ? ;)

Heh, jo. Den er stadig åben...

Ja, det hober sig op. En dag får jeg nok så mange drag-klø

Kenneth
R1

Fra : vmx

Dato : 21-07-02 22:38

> siden
> >

> Heh, jo. Den er stadig åben...
>
> Ja, det hober sig op. En dag får jeg nok så mange drag-klø
>

> Kenneth
> R1

Den aftale er ikke glemt.
og du får sikkert ret i din sidste påstand gaaab heheee

Robert

Fra : Anders

Dato : 21-07-02 09:37

> Jeg har plader på , alt andet tæller ikke :)

Findes der normal typegodkendelse på denne model ?
Den er sq. lækker - måske man skulle hente een i Tyskland.....

Fra : Per Emborg

Dato : 21-07-02 11:32

Ja det er en ganske normal model fra årg.2000 og der er en brugt til salg i
Turing Snydt uden afgift og KS i vejle har en næsten ny stående
Måske kan vi blive 3 i klubben :)))

X-Eleven
Per Emborg
mail@kvikkerten.dk