Sommerhus eller campingvogn ønskes til lej~
Fra : JAK

Dato : 19-07-02 16:59

Har du et ledigt sommerhus eller campingvogn i uge 33 eller 34 hører vi
gerne fra dig.

Venlig hilsen
JAK

Fra : Jørgen Rasmussen

Dato : 19-07-02 19:25

JAK wrote:

> Har du et ledigt sommerhus eller campingvogn i uge 33 eller 34 hører vi
> gerne fra dig.

Ja, det har jeg da. Hvad vil du give..?
Ha, ha... Spøg.!

Nej, du:
Det er ikke velset at leje, købe, sælge, o.l. i grupper som denne, der ikke
hedder noget med "marked".

Det er 2. forsøg du gør i denne uge, og det er stadig _ikke_ _OK_.

Det ses en gang imellem i denne gruppe at man forsøger, men trods det:
Slet dine indlæg.

Se hvilke dk.grupper der findes via linket indsat nederst.
Og brug de relevante.

--
Mvh. Jørgen

Prøv noget nyt, læs her: http://www.usenet.dk/

Fra : R

Dato : 19-07-02 21:37

Hejsa Jørgen.

Kunne du ikke lige fremhæve et par af de grupper du mener er passende til at
spørge om leje af sommerhus og evt. også hvor man skal købe/sælge
rejsegavekort ?? Jeg har ledt og kan ikke umiddelbart finde en passende, og
jeg tror mange andre har samme problem.

Dk.fritid.rejse er nok den der kommer nærmest. ??

Med Venlig Hilsen

Rasser ;0)

Fra : Peter

Dato : 20-07-02 00:12

"R" <Rasser@pc.dk> wrote in message
> [...]
> spørge om leje af sommerhus og evt. også hvor man skal købe/sælge
> rejsegavekort ?? Jeg har ledt og kan ikke umiddelbart finde en passende,

dk.marked.privat :)

--
PM

Fra : FishOnAstick

Dato : 20-07-02 12:12

Med hensyn til køb og salg af rejsegavekort, har jeg sat et forum op på
Rejsebeskrivelser.dk til netop det samme.

http://www.rejsebeskrivelser.dk/cgi-bin/YaBB/YaBB.pl?board=kogs1

--
http://www.Rejsebeskrivelser.dk er netop kommet i en fuldstændig gennem
opdateret udgave.

---
Denne mail er scannet med AVG scanningssoftware og fundet virusfri !
Nu har vi sparet dig for at scanne din egen computer, så nu har du tid til
at
besøge http://www.Rejsebeskrivelser.dk istedet !

Fra : Jørgen Rasmussen

Dato : 21-07-02 09:33

R wrote:

> [...]
> jeg tror mange andre har samme problem.
>
> Dk.fritid.rejse er nok den der kommer nærmest. ??

Ja, bortset fra at det ikke er tilladt at handle via gruppen...!
Men så må du jo oprettes en gruppe til det. - Det kan fatisk lade sig gøre.!

Indtil da ville jeg gøre som Peter foreslår: dk.marked.privat.

Regler:
Jeg har klippet lidt fra http://www.usenet.dk/grupper.pl?get=dk.fritid.rejse
Se nederst.
(Det er en side der fortæller om denne gruppe.)

Nedederste linie fortæller mig at gruppen ikke er for køb og salg.
Jeg anser leje for at være tilsvarende køb og salg.

Iøvrigt vil jeg bede dig følge en anden regel:
Svar _under_ det du kommenterer. Det er en anden god regel, som du kan finde
under www.usenet.dk.
--
Mvh. Jørgen

--------------------------
3 Fundats:
Formålet med gruppen er diskussion af rejse relaterede emner,
så som:

- gode rejse lokationer
- bedste tidspunkt at rejse
- charterrejse vs. individuel rejse
- udveksling af rejse oplevelser
- problemer med Visa og penge når man rejser

gruppen skal være et forum for diskussioner af emner
relateret til både indenlandske og udenlandske rejser.

Private køb/salg-annoncer og kommerciel annoncering er ikke tilladt.